ARİTMETİK

Son güncelleme: 22.02.2007 18:10
  • Matematik nedir diye Türk Dil Kurumunun sözlüğüne baktık. Ne diyor Türk Dil Kurumu matematik tanımında bir göz atalım Matematik; aritmetik, cebir, geometri gibi sayı ve ölçü temeline dayanarak niceliklerin özelliklerini inceleyen bilimlerin ortak adıdır.

    Acaba dört işlem matematiğin hangi koluna girer diye araştırınca, cevabın aritmetik olduğunu bulduk, çünkü aritmetik; matematiğin konusu sayılar, bunların özellikleri ve işlemler olan koluna denirmiş.

    İkinci dönemin başında Galatasarayla puan farkımız yaptığım aritmetik hesaplamalarına göre 7 idi..

    Çok zor olan bu hesabı aynen aşağıdaki gibi yaptım.

    Fenerbahçe: 37
    Galatasaray: 30

    37-30 = 7

    Farkı 7 olarak hesaplamama rağmen, Sayın Adnan Polat farkın 4 olduğunu söylemekteydi. Kafam karışmıştı

    Cumartesi günü maçtan sonra açıklama yaptı yine Adnan Polat. "Puan farkı 4 dedi Gazeteye baktım ve Aritmetiği yaptım.

    Fenerbahçe: 41
    Galatasaray:37

    41-37=4

    Evet gerçekten de puan farkı 4 tü

    Çoğu insan matematiği zor diye öğrenmek istemez, ama çalışan, sebat eden matematiği sonunda öğrenir

    Bu arada Pazar 20:45 itibariyle benim hesabıma göre puan farkı yeniden 7 oldu Hafta içi sorarlarsa fark 7 diyeceğini tahmin ediyorum

    Ama yine de emin değilim

    ***

    Bir polis yaralandı

    Karşılaşmanın bitiş düdüğüyle Beşiktaşlı taraftarlar koltukları söküp, sahaya attı. Bunun üzerine güvenlik güçleri olaya müdahale etti. Siyah Beyazlıların fırlattığı koltuklardan biri, bir polis memurunun yaralanmasına neden oldu

    Geçen sene Manisa maçında, üstelik sadece Fenerbahçeli taraftarlar yaralandığı halde sahamız kapatılmıştı.

    Beşiktaşın sahası kapatılsın demiyorum. Sadece Fenerbahçenin sahası kapatılmıştı onu hatırlatıyorum.

    ***

    Başkan Demirören karşılaşmadan sonra Atatürk Stadında basın mensuplarının bulunduğu odaya gelerek, tribünde kendisine küfür eden ve el kol hareketleri yapan Konyalı bir gazeteciyi aradığını söyledi. Stat görevlilerine Beşiktaş Başkanına küfür eden o gazeteciyi bulmanızı istiyorum diye çıkışan Demirören, daha sonra olayı polise bildirip şikâyetçi oldu. Polis kısa süre içerisinde söz konusu gazeteciyi ve beraberindeki iki kişiyi yakaladı.

    Sayın Demirörenin Beşiktaş Başkanına küfür edenleri ihbar etmesi ve yakalatması pek yerinde olmuş. Aynı yaklaşımı Fenerbahçe Başkanına sürekli küfür eden Beşiktaş seyircisine neden göstermediğini merak ediyoruz. Bulmanızı istiyorum direktifine de gerek yok, her maç aynı yerde oturuyorlar.

    ***

    Fenerbahçeli futbolculara rakip ceza sahası içerisinde yapılan serbest ve grekoromen hareketlere alışmıştık. Bu hafta Tekvando, Judo ve Karatenin de penaltıya sebebiyet vermediğini öğrendik.
#20.02.2007 16:43 0 0 0
  • doğru tespit başkan katılıyorum

#20.02.2007 16:45 0 0 0
  • ba$kan yürü be.. kim tutar seni.. beni bile gectin..
#20.02.2007 20:48 0 0 0
  • vallahi FENERBAHÇEYE yapılanlar benim boyumu bile geçtiyse...

    siz düşünün artık
#20.02.2007 21:42 0 0 0
  • Fenere yapilanlar. senin üc boyunu gecti okanim oda bisimi..
#21.02.2007 00:23 0 0 0
  • hiç şaşırmadım MARDINLI
#21.02.2007 00:23 0 0 0
  • I'm de..
#21.02.2007 00:24 0 0 0
  • bu aralar MATEMATİK ten fazla bahsetmeyn etrafta
#21.02.2007 00:29 0 0 0
  • benim hayatim matematik ulen..
#21.02.2007 00:29 0 0 0
#21.02.2007 00:32 0 0 0
  • 1 GS + 1 GS = 2 GS ohh be güzel daha cok GS daha cok gol atilacak takim.. mesela..
#21.02.2007 00:40 0 0 0
  • Mesela topic ana metinde dioki..

    demirören kendine küfredilince isyan ettiriyo..

    emirler yağdırıyo..

    bulun bilmem ne...

    ve bulunuyor...

    aynı stadta bizim başkana küfredilio...

    mactan sonra ben küfüre karşıyım...

    evet sen küfüre karşısın.. karşı tribünden sigaranı tüttürüyosun...

    başka da bişey yapmıyosun...

    ama FENERBAHÇE stadında seni kaale alan yok..

    o nedenle sana küfür yok!
#21.02.2007 10:45 0 0 0
  • başkanım matematik dersi mi verelim biz napalım
#21.02.2007 14:52 0 0 0
  • benim matematik iyidir ben Ögretmen olirem..
#21.02.2007 15:14 0 0 0
  • walla mı özellikle çıkarma konusunda bizimde bi hocaya ihtiyacımız vardı birileri çıkarma yapamıoda
#21.02.2007 18:26 0 0 0
  • MARDINLI

    41-34 napar
#21.02.2007 19:17 0 0 0
  • 4 dermişimmmm
#21.02.2007 19:19 0 0 0
  • ben hsap makinesinde yaptım 10 cıktı
#21.02.2007 19:24 0 0 0
  • okanim 7 dir normalde.. ama 2007 de cikan hsap makineleri.. 10 diyor.. vardir bisiler..
#22.02.2007 01:09 0 0 0