Herbir zerremde
Her adını andığımda
Binlerce parçaya bölünse de kalbim
Beni bir daha hiç sevmeyeceğini
Söylese de dilin..
Tüm inatların ve gururun gelse de üstüme
Yine seni sevmekten vazgeçmeyeceğim
En güzelliklerimin üstüne gölge gibi
Karartı gibi düşsen de
Unuttursan da tüm mutlu olanları
Acıtsan kanatsan da aydınlıklarımı
Zaman dursa da seni andığımda
Yine seni sevmekten vazgeçmeyeceğim
Ses duyulmasa
Senden bi ses, bi iz kalmasa da
Kulaklarım tek bir kelimene
Gözlerim tek bir bakışına
Hasret kalıp yansa da
Hergün hergün ölmek gibi
Çeksem de özlemini delicesine
En diplere vururcasına
Beni bitirircesine
Yine seni sevmekten vazgeçmeyeceğim
Git gitmek istiyorsan
Dilediğin kadar parçala yüreğimi
Dilediğince kanat kalbimi
Kır bin parça olsun bu can
Ne olursa olsun,
Ben- senden-asla-vazgeçmeyeceğim!..