Evimizin diregi

Son güncelleme: 01.04.2007 20:08
  • noimage
#16.03.2007 09:24 0 0 0
  • EVİMİZİN DİREĞİ!
    Adana'nın yoğun göç alan Ali Dede mahallesindeki binanın sahibi, yanında duran elektrik direğini 'kesmeye kıyamayınca(!)' ortaya bu manzara çıktı... Aykut Ulupınar A.A
    devami
    tesekkurler paylasim icin
#16.03.2007 09:28 0 0 0
  • tehlikenin farkında değil heralde
#16.03.2007 15:54 0 0 0
  • paylaşımın için sağol
#16.03.2007 17:09 0 0 0
  • teşekkürler
#17.03.2007 08:44 0 0 0
  • Bir not da benden.

    Adanada bu tek değil. Şehir alt yapıdan daha hızlı yayildiğı için, sokaklarda kaldırım yok. Adam sadece birinci katı yapıyor.

    Sonra elektrik şirketi gelip sokak direklerini dikip (kaldırım olmadığı için neredeyse eve bitişik olarak) eve elektrik veriyor.

    Ev sahibi ilerde eline para geçince ikinci katı çıkmak istiyor. Balkon da konulunca yukarıdaki gibi görüntüler kaçınılmaz oluyor.
#19.03.2007 05:35 0 0 0
  • ellerine sağlık kardeş...
#19.03.2007 09:57 0 0 0
  • allah sen koru yarabbiiii
#21.03.2007 09:53 0 0 0
  • bu insanlarda hiçmi akıl yok allasen
#21.03.2007 16:03 0 0 0
  • yaratıcı yurdum insanı
#23.03.2007 19:32 0 0 0
  • türk zekası
#23.03.2007 23:39 0 0 0
#28.03.2007 18:47 0 0 0
  • hah tamam bu tam evin diregi olmus..
#01.04.2007 13:05 0 0 0
  • paylasim icin tesekkürler
#01.04.2007 14:53 0 0 0
  • Paylaşım İçin Sağol
#01.04.2007 20:08 0 0 0