Bişey sorcaktım bakarsanız sevinirim

Son güncelleme: 24.03.2007 23:50
  • Teyzemin oğlu 3 yaşında bi ses kısıklığı oldu bildiğiniz bi yöntem varsa yardım edebilirseniz sevinirim
#23.03.2007 14:49 0 0 0
  • en mantıklı ve akıllıca olanı bir doktora danışmanızdır,
    bildiğim kadarıyla aramızda doktor yok
#23.03.2007 15:54 0 0 0
  • ses kısıklıgının birçok nedenleri var en güzeli doktora gitmesi gerekir
#23.03.2007 16:23 0 0 0
  • arkadaşlar gerekeni söylemiş...

    doktor
#23.03.2007 18:18 0 0 0
  • en iyisi bir ıhlamur icsin sonrada yastsın hemen gecer
#23.03.2007 20:06 0 0 0
  • Tamam Anladım
#24.03.2007 18:37 0 0 0
  • anladıysan konu kapanmıştır
#24.03.2007 23:50 0 0 0