Beni Kim Sever

Son güncelleme: 03.05.2013 12:42
  • beni kim sever – sevimli köpek - animasyonlu yaratıklar


    noimage
#29.04.2013 11:49 0 0 0
  • Ben severim ya :)
#29.04.2013 11:50 0 0 0
  • KİM SEVMEZ Kİ
#29.04.2013 12:05 0 0 0
  • Bu tip cicili bicili köpekleri herkes sever işimize gelir ama sokakta uyuz olmuş bir Köpeği nedense hiç kimse sevmez :(
    Bu gün Köyceğizin yeni mahallesinde bir uyuz köpek gördüm içim parçalandı derhal en yakın eczaaneye gitim şırınga ve ilaç aldım bir de kasaptan biraz yiyecek aldım
    tekrar O köpeği gördüğüm mahalleye gittim bir saat aradım zor buldum.. fakat yanına yaklaşmak bile mümkün değil zira o çok ''sevimsiz ''ve Uyuz'' bir köpek olduğu için bütün herkes onu dışalmış taşlamış ve kovalamış, hayvancağız çok korkuyor ve hiç kimseyi yanına yaklaştırmıyor bir ssar peşinden koştum ama bri sonuç alamadım.. işte böyle dostlar...çok yazık olmuş...
    Bu sevimli köpeği görünce bu gün yaşadığım bu olay aklıma geldi paylaşmak istedim
    1 Mayıs'ta Köyceğiz belediyesi Sokak hayvanları ile ilgili bir toplantı düzenliyormuş
    Toplantıya katılıp bu konuyu dile getirmeği düşünüyorum o hayvanı kurtarmak için elimden geleni yapacağım.. inşaalla hayırlı bir son olursa burada payalaşırım
    hürmetler...
#29.04.2013 22:17 0 0 0
  • zaten gerçek hayvan sevgisi de bu "HELAL OLSUN"
    ben hayvanları insanlardan daha sıcak daha dürüst ve doğru olduklarını düşünürüm
    fakat onları sevip okşaya mıyorum
#30.04.2013 07:48 0 0 0
  • ÇOK TATLI BEN SEVMEYİ BURAK YERİM ONU
#02.05.2013 18:27 0 0 0
#02.05.2013 22:31 0 0 0
  • Komik olduğunu mu sanıyosun gıdıklada güliyim :)
#03.05.2013 12:42 0 0 0