Canım Annem

Son güncelleme: 28.08.2013 11:36
  • Anne;ben hiç büyümedimki,hala senin o küçük,o yaramaz çocuğun olarak kaldım.Sen her aklıma gelişinde alabildiğince şımarıyor,olabildiğince hayal kuruyorum.Anne ben hiç büyüyemedimki,hala karanlıktan korkuyor senin kokunu arıyorum.
    Anne,çocukları hep küçüktür annelerinin gözünde ve gözünden sakınırlar onları.
    Bilirim anne bilirim beni nasıl sevdiğini çünkü ben daha büyüyemedimki!

    Ablam,Ablam,Ablamm.İnsan ne kadar büyürse büyüsün hep küçülür aklına annesi düştüğünde ve sen küçük bir çocuk masumiyetinde özlemişsin değerli Anne'ni,Rabbim mekânını cennet eylesin ve emin ol ki Anneler yavrularını hiç terketmezler,terkedemezler bu dünyadan ayrılsalar dahi!Yürekteki sevgi ve dildeki özlem Annelerin mekânıdır.O güzel yüreğine sevgi ve saygılarımı gönderdim Ablamm.
#21.05.2013 20:50 0 0 0
  • @oparetör adlı üyeden alıntı:
    Anne;ben hiç büyümedimki,hala senin o küçük,o yaramaz çocuğun olarak kaldım.Sen her aklıma gelişinde alabildiğince şımarıyor,olabildiğince hayal kuruyorum.Anne ben hiç büyüyemedimki,hala karanlıktan korkuyor senin kokunu arıyorum.
    Anne,çocukları hep küçüktür annelerinin gözünde ve gözünden sakınırlar onları.
    Bilirim anne bilirim beni nasıl sevdiğini çünkü ben daha büyüyemedimki!

    Ablam,Ablam,Ablamm.İnsan ne kadar büyürse büyüsün hep küçülür aklına annesi düştüğünde ve sen küçük bir çocuk masumiyetinde özlemişsin değerli Anne'ni,Rabbim mekânını cennet eylesin ve emin ol ki Anneler yavrularını hiç terketmezler,terkedemezler bu dünyadan ayrılsalar dahi!Yürekteki sevgi ve dildeki özlem Annelerin mekânıdır.O güzel yüreğine sevgi ve saygılarımı gönderdim Ablamm.
    Orijinali Göster...

    Bilirim anne bilirim beni nasıl sevdiğini çünkü ben daha büyüyemedimki!



    Canım Kardeşim, Kıymetlim;

    Bu sözün, bir anne eli gibi yüreğimi okşadı.
    Boy attım, büyüdüm, anne oldum ama içimdeki çocuk hiç büyümedi.
    Şu yaşımda bile en ufak bir olay vuku bulduğunda hâlâ “anneeeemm” diye inlerim.
    Hepimizi hayatta tek gerçek seven insan annelerimiz olmuştur.
    Değerli yorumun için kalpten teşekkürler, yüreğine, ellerine sağlık…

    noimage
#28.05.2013 20:31 0 0 0
  • Canım kardeşim kalem tutan ellerine duygu dolu yüreğine sağlık. Mükemmel olmuş
#26.06.2013 11:29 0 0 0
  • Emeğinize ve yüreğinize sağlık...
#28.08.2013 11:36 0 0 0