Png Sayfa Köşe Süsleri II

Son güncelleme: 20.05.2013 14:19
  • png sayfa süsleri – şiirleriniz, yazılarınız, e-kartlarınız ve diğer yerlerde kullanabileceğiniz şeffaf sayfa süsleri – png köşe süsleri - sağ veya sol, alt veya üst köşeler için png sayfa süsleri


    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
#17.05.2013 18:31 0 0 0
  • Pc den girdigimde ç'alacam hepsini
    Ellerine saglik
#17.05.2013 19:28 0 0 0
  • @Ceylan adlı üyeden alıntı:
    Pc den girdigimde ç'alacam hepsini
    Ellerine saglik
    Orijinali Göster...
    Pc den girdigimde ç'alacam hepsini
    Ellerine saglik

    Zaten seni burda görünce şaşırdım. Alışkınım gündüzleri görmeye.
    Peki ya şimdi nerden girdin nete, işte bunu anlamadım Gülüm?
    Arzu edersen hepsini sana mail ile de yollayabilirim.
    Galiba telefonla?
#17.05.2013 21:49 0 0 0
  • he gülüm. kardeşimdeydim
    onun telden girmişdim
#20.05.2013 05:47 0 0 0
  • Elimde öyle telefon yok, benim telefonum eski yıllanmış şarap gibi.
    Mühim olan ben telefonla sms yazayım veya telefon açmak istediğime ulaşıp konuşayım bu yeter.
    Aslında çok marifetli bir telefonmuş da ben bilmiyormuşum
#20.05.2013 14:11 0 0 0
  • hepsi bir birinde güzeller ellerine sağlık..
#20.05.2013 14:12 0 0 0
  • @Dilara66-Gülümcan adlı üyeden alıntı:
    Elimde öyle telefon yok, benim telefonum eski yıllanmış şarap gibi.
    Mühim olan ben telefonla sms yazayım veya telefon açmak istediğime ulaşıp konuşayım bu yeter.
    Aslında çok marifetli bir telefonmuş da ben bilmiyormuşum

    Orijinali Göster...


    :D hee aynen benimkinden de girilmiyor
    yoksa geceleri eşlik ederdim sizleren
    açılmıyor main benim telden de. evet çok güzel telefonlar var şimdi
    indi telefonlar sadece onuşmak için degil... insanın en yakın arkadaşına çevrilmiş
#20.05.2013 14:15 0 0 0
  • @Deniz.40 adlı üyeden alıntı:
    hepsi bir birinde güzeller ellerine sağlık..
    Orijinali Göster...


    Deniz.40;

    Beğendiğinize sevindim, candan teşekkürler
#20.05.2013 14:16 0 0 0
  • @Ceylan adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#5019064]Dilara66-Gülümcan[/alinti]

    :D hee aynen benimkinden de girilmiyor
    yoksa geceleri eşlik ederdim sizleren
    açılmıyor main benim telden de. evet çok güzel telefonlar var şimdi
    indi telefonlar sadece onuşmak için degil... insanın en yakın arkadaşına çevrilmiş
    Orijinali Göster...
    :D hee aynen benimkinden de girilmiyor
    yoksa geceleri eşlik ederdim sizleren
    açılmıyor main benim telden de. evet çok güzel telefonlar var şimdi
    indi telefonlar sadece onuşmak için degil... insanın en yakın arkadaşına çevrilmiş

    Doğru telefon olmazsa forum var ya.
    Ya ikside olmazsa (Allah korusun).
    Sahi cep telefonsuz ve forumsuz önceki hayatımız nasıldı?
#20.05.2013 14:18 0 0 0
#20.05.2013 14:19 0 0 0