Temel sormuş adama, sen profesör müsün?

Son güncelleme: 05.12.2007 19:16
  • ellerimne sağlık.
#02.05.2005 10:24 0 0 0
  • ellerine sağlık arkadaşım
#02.05.2005 11:31 0 0 0


  • Eline Sağlık.
#02.05.2005 11:34 0 0 0
  • bence bisikletteki temeldir , temelce cevapları o veriyor
#25.05.2005 22:55 0 0 0
  • sagol emeklerin icin
#26.05.2005 08:58 0 0 0
#26.05.2005 23:29 0 0 0
  • Ellerine saqlik harika ya..
#27.05.2005 01:15 0 0 0
  • vay canına
#27.05.2005 09:45 0 0 0
  • Temel doğru söylemiş.
#27.05.2005 16:55 0 0 0
  • harika
#28.05.2005 20:07 0 0 0
  • Ellerine,emegine saglik
#29.05.2005 15:30 0 0 0
  • ellerine sağlık guzel bişi
#29.05.2005 16:17 0 0 0
  • değişik versiyonlerı mevcut
#29.05.2005 16:29 0 0 0
#09.11.2005 15:01 0 0 0
  • ELLERİNE SAĞLIK
#09.11.2005 15:15 0 0 0
  • Süpperr
#10.11.2005 03:02 0 0 0
  • ellerine sağlık
#05.12.2007 19:16 0 0 0