Uzun eşek

Son güncelleme: 25.05.2007 20:18
  • noimage
#23.04.2007 20:00 0 0 0
  • bu uzun esek mi simdi
#23.04.2007 20:23 0 0 0
  • Evet BuSeLi
    Hemde dikkat edersen atlamaktan en sondakinin sırtı delinmiş
#23.04.2007 21:28 0 0 0
  • bence oraya biri oturmus ziplamis delinmis :)
#23.04.2007 21:35 0 0 0
  • bence oraya biri oturmus ziplamis delinmis

    BuSeLi arkadaşım, "UZUNEŞEK" denilen oyun eğilmiş olan oyuncuların sırtına vargücünle zıplanarak oynana bir oyundur.

    Dolayısıyla buradaki heykelin bu oyunu kaybettiği açıkça ortada

    Beli kırılmış çünkü.

    Ayrıca bir heykelle uzuneşek oynayacak kadar "eşek"ler olduğu içinde utanıyorum doğrusu.
#23.04.2007 23:58 0 0 0
  • teşekkürler ellerine saglık
#25.04.2007 22:26 0 0 0
  • teşekkürler emeğine sağlık
#26.04.2007 12:27 0 0 0
  • katılıyorum aloneman09 a dayanamamışlar ağırlığa
#26.04.2007 16:46 0 0 0
#01.05.2007 20:40 0 0 0
  • ilginç ilginç ilginç pes doğrusu
    sunum için teşekkürler
#25.05.2007 20:18 0 0 0