Pala Dayı...

Son güncelleme: 25.05.2007 20:12
  • noimage
#23.04.2007 20:01 0 0 0
  • pala dayının keyfine diyecek yok
#25.04.2007 22:17 0 0 0
  • dayım o bıyıklar ne öle, senin çorba içtiğini düşünemiyorum
#26.04.2007 12:30 0 0 0
  • valla çorbada içiyor ayranda
#26.04.2007 16:41 0 0 0
  • azcik biyigi varmis
#01.05.2007 22:25 0 0 0
  • ya acaba bu biyiklara sigorta mi yapdirsa muahah
#25.05.2007 20:12 0 0 0