Yazdı mı yazıyorum

Son güncelleme: 02.10.2009 20:58
  • Temel bir gün çocugunun defterine bakmis ama hiç yazi görememis. Birgün
    okula gitmis bakmis, yine yazi yok. Sonra ogluna sormus :
    - Defterinde neden yazi yok?
    Çocuk cevap vermis :
    - Ögretmen tahtaya yazdi mi yaziyom, sildi mi siliyom...
#26.04.2007 12:23 0 0 0
  • zeki cocuk
#26.04.2007 12:48 0 0 0
  • Sağol Kardeş...
#29.07.2007 17:02 0 0 0
  • €LL€RiN€ SaĞLıQ...!!!
#23.10.2007 19:37 0 0 0
  • ellerine saglik
#23.10.2007 20:55 0 0 0
  • Temel'in ogludur kesin bu. Cok guzel, tesekkurler.
#23.10.2007 22:13 0 0 0
#29.06.2009 12:00 0 0 0
  • Emeğine sağlık su perim
#29.06.2009 13:29 0 0 0
  • paylaşim için tesekkürler
#29.06.2009 13:31 0 0 0
#29.06.2009 18:20 0 0 0
  • emegine saglık
#30.06.2009 09:37 0 0 0
#30.06.2009 15:17 0 0 0
  • Bu çocukgun kafasından zeka fışkırıyor maşallah
#05.07.2009 13:48 0 0 0
  • deli çocuk
#05.07.2009 14:56 0 0 0
#14.08.2009 09:06 0 0 0
  • super bısey yaa
#14.08.2009 12:30 0 0 0
#14.08.2009 18:02 0 0 0
  • saol
#02.10.2009 20:58 0 0 0