koca baskan boyle yaparsa

Son güncelleme: 19.09.2008 22:21
  • noimage
#29.04.2007 03:30 0 0 0
  • cahil zavallı kitabı dogru tuttugunu zannediyor
#29.04.2007 10:39 0 0 0
  • başlığı BAKAN yerine BAŞKAN olarak düzeltirsen iyi olur arkadaşım
#29.04.2007 10:58 0 0 0
  • hiç şaşırmadım kapasite meselesi
#29.04.2007 11:17 0 0 0
  • bu adamdan hersey beklenır
#29.04.2007 11:57 0 0 0
#29.04.2007 13:09 0 0 0
  • şaşırmış zavallı ne yapsın, ters tutuyo
#29.04.2007 14:46 0 0 0
  • Ben bu adamın okuması - yazması olduğundan hep şüphelenmişimdir.

    Paylaşımın için teşekkürler dilem
#29.04.2007 18:34 0 0 0
  • @aloneman09
#29.04.2007 18:38 0 0 0
#29.04.2007 19:48 0 0 0
  • ayrıcada bakan körlerden
#30.04.2007 09:09 0 0 0
  • Yuhhhhhh Yaniiiiiiii
#30.04.2007 10:00 0 0 0
#13.09.2008 21:32 0 0 0



  • bu moruqtan beklenır:.... sasirtmadı... beklenenı yapms...
#16.09.2008 05:27 0 0 0
  • bu dam varya bişiler dicem ağar olucak allah nası biliyosa öle yapsın ya deli deli :D
#19.09.2008 22:21 0 0 0