favicon.ico AdLı Ikonunuzu subheader.php DoSyaSının oLduqu Dizine Yükleyin... subheader.php DoSyaSını Açın... </head> Yazan Satırdan Bir ÖnCeki Satıra A$aqıdaki Kodu EkLeyin...
YazdıkLarımı OkumuyorSun, Sonra da oLmuyor DiyorSun... Sana Verdiqim Linke BakarSan Bu Konudaki 2 NoLu MeSaja Gittiqini GörürSün... O MeSaj da vBuLLetin 'e NaSıL EkLeneCeqini AnLattım... Ordaki AdımLarı Takip EderSen SorunSuz Görünür... GörünmüyorSa YapamıyorSun Demektir, TarayıCında Sorun Var Demektir...