Serdar Ortaç Yar Ayrı Gayrın Mı Var

Son güncelleme: 25.05.2007 18:38
  • noimage

    Yandım Alev Alev Yerine
    Yağmur Yağsa da Durduramaz
    Sanki, Kilitlendi Yüregim
    Gitmek İstese de, Kurtulamaz


    noimage


    Deli Fırtınam, Deli Gözyaşım
    Deli Yağmurum, Bebeğim
    Üşüdün Yine, Sakin Titreme
    Bırak Üstünü Örteyim


    noimage

    Yar Ayrı Gayrın mı Var
    Bilemedim Sana Nasıl Yaranacağım
    Aşkımdan Şüphen mı Var
    Beni Bile Bile Ağlatsan da, Unutacağım
    Alışmışım Acılara, Nasıl Olsa Deli Hasretine Alışacağım
#06.05.2007 21:38 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • ellerine saglik canim resimler çok güzel olmus
#06.05.2007 22:19 0 0 0
  • resimler harika yüreğine sağlık canım
#06.05.2007 23:06 0 0 0
  • ayyy nekadar guzel yapmisin muzikli felan kiz valla bayildim..
    off offfffffffffff
#07.05.2007 20:16 0 0 0


  • canısı cok gusel olmus yaa

    yar ayrı gayrınmı var bılemedım sana daha nasıl yaranacagım

    aşkımdan suphenmı var bıle bıle aglatsanda senı unutacagım

    harıkasın ablam o gusel yuregıne saglık benı aglattın :(
#07.05.2007 21:40 0 0 0
  • çok güzel olmuş resimlerin canım ellerine sağlık..

    sürmelim eğer kabul edersen sana ufak bir tavsiyem olacak imzanı biraz daha belli belirsiz yapsan resim ve üzerindeki yazılar kendini daha iyi gösterir..
#08.05.2007 10:33 0 0 0
  • sagol ablacim.. tavsiyene uyacagim
#08.05.2007 10:37 0 0 0
  • yüregine saglik SuRMeLi
#08.05.2007 19:58 0 0 0
  • sagolun canlar

    aglayan ablalarimi aglatmak istememi$tiiiimmm
#08.05.2007 20:56 0 0 0
  • Emegine Saglik Surmeli
#10.05.2007 20:16 0 0 0
  • Cok güzel olmu$ canisi harika hepsi öyle gerci

    Yüregine saglik
#13.05.2007 17:42 0 0 0
  • emegine sağlık
#25.05.2007 11:53 0 0 0
  • eLine saqLık cok guseL..!
#25.05.2007 18:38 0 0 0