Anneler Günü İçin

Son güncelleme: 29.05.2007 19:33

  • noimage


    noimage

    CANIM ANNEMİN,

    TÜM ANNELERİN,

    ANNE ADAYLARININ,

    ANNE ADAY ADAYLARININ,

    ÖĞRETMENLERİMİN ,

    YÜREĞİNDE ANNELİK SEVGİSİNİ HİSSEDEN

    HER KADININ ANNELER

    GÜNÜ KUTLU OLSUN...




    1 yaşınızdayken sizi elleriyle besledi ve yıkadı;
    Bütün gece ağlayıp onu uyutmayarak teşekkür ettiniz.

    2 yaşınızdayken size yürümeyi oğretti;
    Size seslendiğinde odadan kaçarak teşekkür ettiniz.

    3 yaşınızdayken size özenle yemekler hazırladı;
    Tabağınızı masanın altına dökerek teşekkür ettiniz.

    4 yaşınızdayken elinize rengârenk kalemler tutuşturdu;
    Evin bütün duvarlarına resim yaparak teşekkür ettiniz.

    5 yaşınızdayken sizi cici kıyafetlerle süsledi;
    Gördüğünüz ilk çamur birikintisine atlayarak teşekkür ettiniz.

    6 yaşınızdayken okula kadar sizinle yürüdü;
    Sokaklarda "gitmiycem" diye ağlayarak teşekkür ettiniz.

    7 yaşınızdayken size bir top hediye etti;
    Komşunun camını kırarak teşekkür ettiniz.

    9 yaşınızdayken size piano öğretmeni buldu;
    Notaları bir gün bile çalışmayarak teşekkür ettiniz.

    10 yaşınızdayken doğumgünü partilerinden,
    dans derslerine kadar her yere sizi arabayla götürdü;
    Arabadan firlayıp giderken arkanıza bile bakmayarak
    teşekkür ettiniz.

    11 yaşınızdayken sizi arkadaşınızla sinemaya götürdü;
    "Sen bizimle oturma" diyerek teşekkür ettiniz.

    12 yaşınızdayken zararlı TV programlarını seyretmenizi istemedi;
    O evde değilken hepsini izleyerek teşekkür ettiniz.

    15 yaşınızdayken sizi yurtdışında yaz kampına gönderdi;
    Tek satır mektup yazmayarak teşekkür ettiniz.

    17 yaşınızdayken erkek arkadaşınızla partiye gitmenize izin verdi;
    Bir telefon bile etmeden sabaha karşı eve dönerek teşekkür ettiniz.

    19 yaşınızdayken okul masraflarınızı karşıladı,
    sizi arabayla kampüse götürdü ve eşyalarınızı taşıdı;
    Arkadaşlarınız alay etmesin diye
    kampüs kapısında vedalaşarak teşekkür ettiniz.

    21 yaşınızdayken iş hayatı ve kariyerinizle ilgili
    size fikir vermek istedi;
    "Ben senin gibi olmayacağım"diyerek teşekkür ettiniz.

    22 yaşınızdayken kep giyme töreninizde size gururla sarıldı;
    Avrupa seyahati için para isteyerek teşekkür ettiniz.

    24 yaşınızdayken uzun süredir çıktığınız çocukla tanışmak istedi;
    "Zamanını ben bilirim" diye tersleyerek teşekkür ettiniz.

    25 yaşınızdayken düğün masraflarınızı karşıladı,
    sizin için hem mutlu oldu hem çok duygulandı;
    Siz dünyanın bir ucuna taşınarak teşekkür ettiniz.

    30 yaşınızdayken bebek bakımı hakkında size akıl vermek istedi;
    "Artık bu ilkel yöntemleri bırak" diyerek teşekkür ettiniz.

    40 yaşınızdayken sizi arayıp bir akrabanızın doğumgününü hatırlattı;
    "Anne işim başimdan aşkın" diyerek teşekkür ettiniz.

    50 yaşınızdayken o, çok hastalandı, hafta sonunda
    onu görmeye gittiginizde mutlu oldu;
    Ona yaşlıların çocuk gibi nazlı olduğunu söyleyerek
    teşekkür ettiniz

    Derken bir gün... O, öldü...
    O güne kadar onun için yapmadığınız ne varsa,
    o anda kalbinize bir yıldırım gibi düştü...




    EĞER HÂLÂ SİZİNLEYSE,

    ŞİMDİ ONU HER ZAMANKİNDEN DAHA ÇOK SEVİN...

    noimage
#13.05.2007 02:50 0 0 0
  • ellerine saglık tüm annelerin elinden öpüyorum

    anne gibisi varmı yaa
#21.05.2007 17:36 0 0 0
  • RiCa eDeRiM BeqeNDiqiNe SeViNDiM..
#22.05.2007 13:33 0 0 0
  • emeğine sağlık narçiçeği
    geç gördüm ama,
    bende tüm annelerin anneler gününü kutluyorum
#22.05.2007 15:40 0 0 0
  • paylasim icin tesekkurler
#22.05.2007 15:53 0 0 0
  • RiCa eDeRiM BeqeNDiqiNiZe SeViNDiM
#23.05.2007 01:20 0 0 0
  • eLine yüregine saqLık..!
#29.05.2007 19:33 0 0 0