Sen tutabildin mi,bir kuşu uçarken göklerden
Tutup kanatlarından incitmeden
Sevebildin mi?
O an huzuru yaşadın mı
Yumuşacık tüyleri değerken ellerine?
Gökyüzünün tek hakimiyken
Her aklına gelişte
Kıskanmaya cesaretin oldumu?
Ben bir sevdayı yakalamak istedim
Alabildiğince hükmederken dünyaya.
Sevdim sevmesine de
Sevilmedim ki,öylesine.
Ne ellerim hissetti bir sıcaklık
Ne yüreğim heyecanladı böyle.
Kıskançlığımdan kor ateşler saçtım
Evet doğru
yaktım her yeri
Ama seviyorum demeye cesaretim olmadı ki bir türlü...
Ama seviyorum demeye cesaretim olmadı ki bir türlü...
bu sabah mainde gezinirken aklıma eski çalışmalara bakmak geldi.kimbilir eskide ne güzel şiirler vardır diye düşündüm ve bir tanesini seçtıim ve buna yazıyorum sizlere de tavsiyem eskiye doğru bir yolculuk yapın.ordaki güzellikleri yeniden farkedin.şiire gelince harika .yüreğine sağlık diyorum PEDALİZA