Kıskandım

Son güncelleme: 15.03.2008 08:34
  • noimage


    Sen tutabildin mi,bir kuşu uçarken göklerden
    Tutup kanatlarından incitmeden
    Sevebildin mi?
    O an huzuru yaşadın mı
    Yumuşacık tüyleri değerken ellerine?
    Gökyüzünün tek hakimiyken
    Her aklına gelişte
    Kıskanmaya cesaretin oldumu?

    Ben bir sevdayı yakalamak istedim
    Alabildiğince hükmederken dünyaya.
    Sevdim sevmesine de
    Sevilmedim ki,öylesine.
    Ne ellerim hissetti bir sıcaklık
    Ne yüreğim heyecanladı böyle.
    Kıskançlığımdan kor ateşler saçtım
    Evet doğru
    yaktım her yeri

    Ama seviyorum demeye cesaretim olmadı ki bir türlü...





    Naciye Furan
#21.05.2007 18:37 0 0 0
  • teşekkürler çok güzel şiir
#21.05.2007 18:44 0 0 0
  • Yüreqine saqlik canim

    Resimle siir cok uyumlu..tesekkürler
#21.05.2007 20:22 0 0 0
  • beni kiskanan yok
#22.05.2007 15:53 0 0 0
  • kıskanmaktan bıktım artık
#22.05.2007 18:24 0 0 0
  • eLine yüregine saqLık..!
#29.05.2007 19:34 0 0 0
  • Emeğine sağlık Pedalizam
#31.05.2007 08:52 0 0 0
  • Ama seviyorum demeye cesaretim olmadı ki bir türlü...

    bu sabah mainde gezinirken aklıma eski çalışmalara bakmak geldi.kimbilir eskide ne güzel şiirler vardır diye düşündüm ve bir tanesini seçtıim ve buna yazıyorum sizlere de tavsiyem eskiye doğru bir yolculuk yapın.ordaki güzellikleri yeniden farkedin.şiire gelince harika .yüreğine sağlık diyorum PEDALİZA
#15.03.2008 08:34 0 0 0