Akillica

Son güncelleme: 31.05.2007 12:49
  • noimage
#28.05.2007 13:58 0 0 0
  • bende eve yapacagim cok hosuma gitti güzel fikir
#28.05.2007 14:02 0 0 0
  • yap bakalim nail olacak sonra bizde yapalim
#28.05.2007 14:06 0 0 0
  • gercekten cok iyi fikir hem evde kalabalikta olmaz
#28.05.2007 15:25 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#28.05.2007 17:21 0 0 0
  • bencede iyi fikir
#28.05.2007 18:27 0 0 0
  • @hasbinur
    bende eve yapacagim cok hosuma gitti güzel fikir

    Hiç tavsiye etmem. İner ve çıkarken "POT POT" diye ses yapıyor.
#28.05.2007 18:48 0 0 0
  • paylasımın ıcın tsk ellerine saglık
#28.05.2007 21:17 0 0 0
  • iyi fikirmiş bee
#31.05.2007 11:00 0 0 0
  • harbiden süpermiş :D
#31.05.2007 11:01 0 0 0
  • way be akla bak..
#31.05.2007 12:49 0 0 0