Matador

Son güncelleme: 08.06.2007 13:31
  • noimage
#31.05.2007 00:12 0 0 0
  • ellerine saglik
#31.05.2007 09:21 0 0 0
  • bunun eğlence olduğunu düşünenleri gerçekten anlayamıyorum hiç
    teşekkürler refik
#31.05.2007 10:04 0 0 0
  • Boğa güreşini (Katliamını) spor olarak kabul etmiyorum.
    Paylaşım için teşekkürler REFIK
#31.05.2007 14:55 0 0 0
  • ellerinize saglik
#31.05.2007 17:38 0 0 0
  • keşke hep boğalar galip gelseydi
#31.05.2007 18:51 0 0 0
#01.06.2007 16:55 0 0 0
  • eline sağlık
#02.06.2007 18:46 0 0 0
  • çok vahşice ben hiç sevmiyorum
#03.06.2007 20:46 0 0 0
  • spor olarak kabul etmiyorum vahşice bir oyun
#04.06.2007 21:26 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#06.06.2007 12:15 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#08.06.2007 13:31 0 0 0