Halime Butonu - iman Butonu - Kar©glanin 14.10.2014 Vaazi

Son güncelleme: 17.10.2014 09:35
  • noimage

    Halime Butonu - Ey iman edenler , Allah ve Rasulu ile Kendinizi Emniyete Aliniz

    noimage

    (Kar©glanin 14.10.2014 Vaazi)

    14 Ekim 2014 SALI

    noimage



    noimage

    Allahümme salli ala delilul iman Muhammed Rasulallah

    Ellezi "La ilahe illallah Muhammedün Rasulallah"

    noimage

    Euzubillahimineşşeytanirracim

    Bismillahirrahmenirrahim

    Halime Butonu Yani

    Insanin gögüs uclari ve özellikle sol gögsündeki meme ucu yani
    brust warzesi iman butonudur kimin bu butonu basili vaziyette ise onun
    iman dügmesi yani butonu basili vaziyettedir ve aktifdir. kiminde bu
    butonu cikintili vaziyette duruyor ise onlarin iman dügmeleri yani
    butonlarida basilmamiş vaziyette ve aktif degildir. Ha bu dogal oldugu
    hali ile yani uyarilmamiş vaziyette iken olan hali.

    Yani galu belada iman etmiş olanlar, ve veya iman etmemiş
    olanlar, veya sonradan iman etcek olanlar, ve sonradan imandan caycak
    olan kahpeler. ve bunlarin iman emmareleri meme uclarindan belli
    oluverir ve onlar icin Rabbimiz buyuruyorki ey iman ettim diyenler bir
    bakin bakalim iman etmişmisiniz, galu belada iken evet iman ettim, Allah
    Rabbimizdir demişmisiniz. Eger sonradan iman etcek olanlardansaniz ve
    bugün mehdiyi bulup iman gerceklerini ögrendiginizde gögüsünüzden birşey
    size: Allah ve Rasullerine ve meleklerine ve sonra kitaplarina ve
    ahiret gününe kadere ve sonrada size ahir zaman rehberi olan mehdiyede
    iman etmeniz yani inanmaniz gerektigini söylüyorsa ise, sizlerin meme
    ucu önceden normal vaziyette iken cikintili iken, zamanla cikintisi
    icine gircek ve basili vaziyete gircekdir ve normal halde iken basili
    pozisyonu alcakdir. el ile veya başka bir nesne ile üstüne basili tutmak
    bu işlemi gercekleştirmez. eger galu belada demediyseniz yapacak birşey
    yok. ne kadar üstüne bastirsanizda, elinizi cekince o yine kabarip
    cikcakdir. her ne kadar iman ettim desenizde, imaninizin yalanci iman
    oldugu, bir yerden ortaya cikcakdir. ve bir yerde bir kahpelik yapip
    imanli kimseleri ardinan bicakliyorsaniz o zaman: Allahi, kitabi,
    mehdiyi bilipde, birde imandan resmen cayan münafik kahpe cocuklarisiniz
    demekdir.

    ve Rabbimizin her normal form icin birde irregular formunu
    hazirladiginida özel not olarak bildirir ve o irregular durumlari
    aciklama yetkimiz olmadigini söyleriz.

    ve muhtedin cemaati olanlar icin yani sonradan iman etcek
    olanlar icin eger meme uclarinin önce cikintili oldugunu bildigi halde,
    şimdi ise icine girik olmaya başladigini farkedenler var ise, bunu sakli
    tutsunlar kimseye söyleyip göstermesinler ve bildirmesinler,
    yakinlarindan başkasina. ve mehdi alenen ortaya cikmadikcada bunu dile
    getirmesinler ve bildirmesinler.

    Rabita demek Rabita yapilan kimsenin bedenini giymek demekdir.
    ve sizler mehdiyi rabita ederseniz bunun daha kolay oldugunu
    görceksiniz. ve iman edipde ona inanipda rabita edenlerin bedenleri ne
    yapmasi gerektigini, mehdiyi Rabita ve Murakebe edince yani onun
    bedenini giyince anlayacakdir.

    ve Rabiata ve murakabe hakkindaki eski vaazlarimizi arayip bulup okuyun

    Bu konudaki geniş aciklama olan vazimizin ismide

    KADER VE LEVHi MAHFUZ (Karoglanin 22. 05. 2013 Vaazi)

    dur.

    bir başkasida

    UYARIYA KULAK VERMEYENLERiN HALi (KAROGLAN 08. 12. 2012 VAAZI)

    vaazinda yer almakdir. ve googlede "Rabita ve Teveccüh ve murakabe" hakkinda arama yaparakda karoglanin sayfalarini veren linkleri acarak bu konudaki bütün anlattiklarmizi bulabilirisniz.

    Muhammedin askerleri yani ashabi arkadaşlari öyleki sabah kalkinca ilk işleri Muhammede koşarlarmiş

    Ya Muhammed Rabbimizden yeni ayet indimi diye.

    Ey Mehdi Cemaati, siz bunu ögrenipde uygulamaycakmisiniz! ve
    sabah kalkinca ilk iş mehdiyi aramayi ögrenmeyecekmisinizki, ona hakdan
    yeni varidat gelmişmi,arayip sormaycakmisiniz! uyuyormusunuz sizler,
    heeeeey ordakiler kalkin haydi yeni varidatlar var.

    akrep gelse yanina, baksanki sokcak tedbir almazmisin.

    Eger şeytan aleyhillane yanina geldiyse, senin kainatin icine
    girmek istiyorsa burnunu kapatir agzindan girmek icin esnetir seni,
    ahmak akrepden kaciyonda niye şeytandan kacmiyon. yahutta muhammedin
    dedigi gibi, agzini sag elinin ici ile sol elinin dişi ile kapatmiyon,
    bu kadarmi ahmaksin.

    hele bir namaza durunca, aduvvin mübin olan bu düşman şeytan
    illlaki gelir seni esnetmek icin, icine girip namazini calmak icin, bu
    kadarmi ahmaksinki, namazda haraket edince namaz bozulur sanirsinda,
    şeytan namazini calarsa zaten namaz diye birşeyin kalmayacagini
    bilmezsin.

    Namazda esneyen kimse isterse on kere esneme gelsin ayni
    rekatta, esnemeyi önliyemiyorsa o zaman sag elinin ici ile sol elinin
    dişi ile agzini kaptsin.

    Ve yukarda anattigimiz kalu bela daki yanildigini farkedenlere
    iki hak taninir yani kumar oynayan kimslerden kazanan kimse, bütün
    parayi kazanan adam ikinci bir oyunu oynamak istemez cünkü kazanmişdir.
    amma atalarin dedigi gibi yenilen yenilgiye doymazmiş kurali geregi bu
    yanildigini bilenlere yeniden hak verilir haydi bir oyun daha oyna,
    kazanirsan bütün para senin, kazanamazsan cehenemliksin diye, ve onlar
    işde bazilari şimdi imansiz lardan sayilan fakat, mehdiyi bulup bilince,
    imana ercek ve muhtedin olcak cemaatki, onlara bir oyun hakki daha
    verilir. ve onlar işde mührü refiki ala vazimizda yazdigimiz sonradan
    iman edenler zümresi, iman edince onlarin burust warzeleri yani meme
    uclari ARTIK AKTiF KONUMUNA GECER VE IMAN ETTIKLERI BELLI OLUR. VE
    ONLARIN MEME UCLARINDAKI WARZE CATALDIR, ve birde tek uclu olanlar
    vardir, birde üc uclu olanlar vardir, onlar bilipde imanli iken şeytana
    uyupda imansiz hale düşenlar ve birde dört uclu olanlar vardirki tam
    tehlikeli olanlar azili kafir, mümin düşmani, asla iman etmiycek
    olanlardir.Bu dört secenegin dördünüde kabul etmiyen birde irregularlar
    vardirki onlarda....... yani her formun bir ireeegulr formu vardir bunu
    söyleyince kafir alaman kanalinin birinde incilden okuon diye diyorki
    allah hic kural dişi yaratirmi diyor . lan ahmak şu caddede giderken
    kirmizide gecenler var aa ipn. bunlari ananmi dogurdu yoksa allahmi
    yaratti. IŞID DIYE KAFA KESENLER CIKDI BUNLARI ALLAH YARTAMDIDA ANANMI
    DOGRUDU A IPN: dini Allahi bilmeyen ahmak . biz müslümanlar öyle iman
    ederizki hayrida yaratan Allahdir bazi kendini dinci sanan ahmaklarda
    hayir allahdan şer nefisden diyor lan ahmak tatliyi yartan Allahda aciyi
    senmi yarattin a koca ahmak cahil sofu gecinen idiyot şifayi yaratan
    allahda zehiri annanmi babanmi icad etdi a idiyot.Yilanin zehrinde şifa
    yaratan Allah degilmi.işde o ikinci hak taninanlar derki, ben bunu sanki
    yaşamişdim halbuki dejavu denen odurki ikinci hakkini kullaniyor
    ahmakda bilmiyor haaala ahmak demekki. belki üc uclu warzesi meme ucu
    üclü piriz olcak ücüncü hakkini kullancak amma, ahmak yine ahmak
    yenilgiye doymaz bunlar.

    işde Muhtedin olanlar yenilgiden ders alan sonradan akillanmiş
    nasihat dinliyenler ehlidir. ve onlar en sonunda, ikinci hakkinda veya
    ücüncü hakkinda, iman dügmesini bulup ona basan, ve iman ehli
    olanlardir.

    yine sizlerden gelen seslerden biriside mevlana sofiligi ve
    diyorki sen sana nasil muamele edilmesini istiyorsan karşindakine öyle
    muamele et diyorlar.

    öylemi sence haaa. dedikya irregular formlar yaratmiş Allah

    ve bunun irregular formu varmi var

    ben mikropu ödürürüm, oda beni öldürsün diye degil, o beni
    öldürmesin diye, hadi buna ne diycen hani sen sana nasil muamele
    edilmesini istiyorsan öyle muamele etcekdin, o zaman mikropu öldürme o
    seni öldürsün gecsin ha haaa haaaaaaaaa.

    dedik mikrop ve terörist beslemeyin, mikrop ve terörist
    besliyen, bir gün kendi mikrop kapar ölür dedik. ve tayyip ahmagi bu
    işidi besledi büyüttü, şimdi başina dert oldu. bu işid seni gebertse
    yeridir zaten, sen hakkettin, virus barindiran besleyen idiyot.

    ve yine sizden gelen seslerden birisi ihram yasaklari

    ihramda Bile bile KILINI koparmamak demek sen artik menzile
    vardin, ahmak orasi menzil, varilmasi gereken yer. vahdeti vücud. ve
    orda senin bir KILI bile bile KOPARMAN HACININ BIRINI BILE BILE ÖLDÜRMEN
    DEMEK. Dedikya bizler muhammedin hücreleriyiz, ve orda yapacagin bir
    hata hacilarin birinin can kaybina sebeb olur, ahmaklar. ve bunu dedikde
    Muhammedin haber verdigi, bazi hacilarin kaninin cemaratda, şeytanin
    birinin üstüne akcagi güne geldigimizi haber vermiş olduk. ve o ahmaklar
    bunu sinayacaklar ve hacilarin kani cemaratda şeytan taşlama gününde
    şeytanin birinin üstüne AKCAK KADAR COK HACI ÖLCEK.

    Tasavvufda Nefsin Mertebeleri vardir.

    Öncelikle Nefis demek Vücut Denilen Araba veya Motoru süren
    sürücü , şoför Manasindadir. ve Bu Motor ve araba yaptiklarindan
    hesaba çekilcek olduğu için,

    onun sanki yabani bir at misali, üstüne binip güzel işler
    yaptirilabilmesi için, önce terbiyet edilmesi gerekir.Yani sürüş
    kurallarini ögrenmek gekekir. ve burada islamin şartlari olan namaz ve
    oruç devreye girer, ve işde oruç ile insan önce nefsine gem vurmayi,
    yani nefis atina, motoruna gem vurmayi, veyahut arabasinda, nasil fren
    sistemini kullanmasi gerektiğini öğrenir. ve oruç ile yemeye helal olan
    birşeye gem vurulur. daha sonra cima ya gem vurlur, yani frene
    basmasi öğenilir. ve bunu öğrenince, artik insan islamin haram ve
    yasak dediği durumlarda, frene basip nefis atinin gemini çekerek onu
    durdurur. ve nefis kazandiği derece ile makam kazanir ve terbiyet ehli
    olur. ve işde

    Nefs-i Emmare Bissüi Nedir? : denilince
    istilahi mana ile kötülüğü emreden nefis demekdir. ve kötülük ise
    nefsin hoşuna giden (zina kumar çalmak çirpmak fazlaca yemek
    israf,içki,..) gibi haram ve yasak olan işlerdir. ve bu ameller
    işlendikce, nefis ati bunlarla beslenen bir at ve araba olur, yani o
    arabanin benzini, ya iyilikle doludur ve iyilikle hareket edip çalişir,
    yahut kötülük ile doldudur ve kötülük enerjsi ile çalişir. ve haramlar
    işlendikce insan, cehennem çukuruna müstehak olur. ve siyah ve kötü
    enerji, yikici yok edici bir kuvve kazanir. Eger terbiyet olursa, beyaz
    ve renkli enerji kazanir. ve renklerine göre de onun kuvvesi belli
    olur. ve her rengin bir melek grubu vardir, ve o rengin haline
    bürününce, o grubun melekleri ona yardim ederler. Emmare bissüi nefis,
    petrol mesabesindedir veya carbon elementini temsil eder, veya yanici
    kömür ve cinsi nevisi, ve en alt seviye ölü nefisdir, artik onun
    yeniden dirilmesi, mümkün değildir dersek yani, Allah kiyametten
    sonra, haşrda onu yeniden halkeder ancak, dünyada ise onun carbon
    haline dönmüş olmasi, tekrar bitki olup yeşeremeyecegini," fedhuli fi
    ibadi " derecesine varip ve tekrar insan bedenine girip hizmet
    edeyemeciğni belli eder. amma petrol ve kömür carbon cinsi olup Allah
    onlari sadece cehennemlik olarak halketmişdir, ve onlar cehennemden
    çikip kurtulamazlar, sonlari ikisininde yanmakdir. şayet onlardan
    firavun gibi, sonradan akillanipda iman ettim diyenler olursa, onlar
    hem zehirli, hem dibe çökücü, hem de dibe çöktürücü olan civa durmunda
    olurlar. bir üst, ondan daha hafif, ve dünyamizin üst kismlarinda
    hayat bulan madenler ve yani mesela demir gibi, veya bakir ve benzeri
    agir metaller halindedir. ve insan, nefis atina gem vurmasini ögrenip,
    ve dur denilen trafikde, durup. bekle denilen yerde. bekleyip. geç
    denilen yerdede, durmadan hemen geçer ise, yani ayni trafik kurallari
    gibi, nefsin de kurallari vardir, ve islamin emirlerine harfiyle uyan
    kimsenin, nefis ati , kaza yapip ölmez, yahut yaralanmaz, yahut
    şarampola yuvarlanmaz velhasil kelam.

    Nefs-i Levvame Nedir? , Pişman Olan Nefis Nedir?

    ikinci Nefis makami Nefsi Levvame olup, levmedici nefis yani, yaptiği
    bir yalnişin ardina, kendini levmedip „tüüüh keşke yapmasaydim, yalniş
    birşey yaptim ben“ diyebilen nefis derecesidir.

    Bu dereceye ulaşan nefisin, vicdan melekesi çalişir haldedir ve vicdan
    denen meleke ona hep yalnişlarinin ziddi olan iyi ile, yaptiği fiili
    mukayese etmesini sağlar, ve bu yalniş, bu doğru diye bir kiyas yapma
    halini kazanir. Ve yalnişlar: Amma Allahin kitabinda bildirilen haram ve
    yasaklar olsun, amma bulunduğu toplumun kurallari olsun, bu kurallara
    uymamak hepsi yalniş şeylerdir. Ve şeriat sadece islamin bildirdiği
    kurallar olmayip, insanliğin hayri için olan kurallarda buna girer. Ve
    bir toplumun kerih gördüğü şeylerde bu kurallardandir, hak gözlüğü ile
    bakinca, şeriata aykiri olmayan hususlardada, onlara uymak, şeriata
    uymakdir. Hal böyle olunca trafik kurallari, her ne kadar kuranda
    geçmesede, ehliyet alcak olana, önce kurallar ögretilir: ilk baştda
    durmak ve geçmek vardir, ve birde beklemek, en basit kurallar. Ondan
    sonra stop levhasi gelir, illa durulmasi gereken yer, yani ister gelen,
    olsun ister gelen olmasin, buraya varinca durmak mecburdur demek. Yani
    cümle sonuna nokta koyma kurali gibi. Işde levmedici nefsin vicdan
    melekeleri çalişir, ve insan vicdaninin sesini duyabilcek safiyete
    ulaşinca, yani sağdaki meleğin sesini duyar hale gelince, belki herzman
    doğru olanlari yapamaz amma, işde en azindan yalniş yaptiğini bilir ve
    özür dilemesi gerektiğini bilir. Her ne kadar, bir adami dövdükten
    sonra özür dilerim demek, ne abes işsede, o adama“ ben kendimde
    değildim, bilmeden oldu, kendimi kaybettim, şuurumu kaybetmişim, o
    yüzden bunu yaptim“ derse cezasinda hafifletici sebeblerden dolayi
    düşme olur yani. ve işde Hz Adem olmanin ilk basamaği, yalniş yapan,
    Hz Adem ile Havva en aşağiya dünyaya indirilince „Esteuzuibillah legad
    halaknel insane fi ahseni takvim.Sümme redednahü esfele safilin.“
    Ayetinin hükmü gereği dünyaya indirilen Hz Adem ve Havva, dünyada
    yaptiklarindan pişman oldular. cünkü cennetde herşey hazir, ellerinin
    ayaklarinin önündeyken, dünyada ise, yemek için gayret, icmek için
    gayret, giymek için gayret etmeleri gerektiğini anladilarki, biz
    yalniş yapmişiz, ve kolaylik yerine zorluğu seçmişiz deyip ve pişman
    olup tövbe ettiler. Ve hata yapinca başa gelen belanin birisi olan,
    birde eşinden ayri düşme belasi üzerlerinden kalkdi, ve arafat denilen
    dağda buluştular. Ağlayip Tövbe edip Yaradandan özür dilediler. Amma
    artik dönülmeyen yola girilmişdi, artik o cennete tekrar ulaşmak icin,
    bütün katlari geçmek gerekiyordu, ve aklari karasindan seçmek
    gerekiyordu. Ve böylece insanoğlu vicdanin sesini duyunca adem ve
    havva olur yani insan olur, şeytan ve ordusu olmakdan
    kurtulur.cehhennem ehli olmakdan kurtulur.Ve bu dereceyi kaybetmek ve
    emmare nefis derecesine yeniden düşmek tehlikesi vardir. ne zaman
    vicdanin sesi duyulmaz oldu, kalp karardi ve ince sesleri, yani
    meleklerin seslerini işitmez oldu, o zaman yine „emmare bissüi nefs“e
    düşdü demekdir. Yani Yaptiği hatadan dönmiyen tövbe etmiyen hatasindan
    pişman olmiyan nefs, meleklerinin ve vicdaninin sesini duyamayan nefis
    derecesine.

    Nefs-i Mülhime Nedir? , Hatalarindan Ders Alan Nefis Nedir?

    Yani kendisine ilham gelen nefis, Nefsi Mülhime.



    Mürid yani hak yoluna giren salik sofi , artik levvame nefisden de
    öteye geçip, eğer o yaptiği hatalardan ders alip, levmettiği bir fiili
    ikinci defa yapmak durmunda kaldiğinda, önceki yaptiği hatadan ders
    alipda, o hatayi yapmaz ise, artik mülhime makamina çikmiş olur. Ve
    artik bu makamdaki bir nefis, vicdan meleklerinin komutani olan, bir üst
    melekler grubunun sesini duymaya başlar. Ve ona, hep yapcaği her
    fiilde amelinde, hatalarindan dolayi almiş oldugu yaralari gösterip,
    bak bunu yapmazsan, bu yarayi almazsin diye tenbih ederler. Ve hal böyle
    olunca mesela haramlar bellidir amma, haram veya mekruh veya helal
    oldugu belli olmayan şüpheli olan bir fiil yapildiğinda, veya yemesi
    harammi helalmi oldugu şüpheli olan bir yiyecegi yiyince, o gün
    namazlar ağir gelmeye başlar.ve vücuda kafir asker girince, derki ona”
    yatsiyi kilmada yat, sabahi kalkinca kilarsin” diye tenbih eder. ve
    derki o vicdanin komutani olan melek bak bu şüpheliyi yedin, ve o yüzden
    senin icndeki melekler ordusunun, namaz kilacak takadi kalmadi, ve
    sana yatsiyi kilmadan yat derler, sabah kalkma derler. ve sen birdaha
    bu şüheli şeyden uzak durursan, bu duruma düşmezsin derler. ve o
    salikde onlarin sözünü dinler, ve o şüpheli olan şeyden, veya amelden,
    veya fiilden uzak olurlarsa, artik mülhime onda karar kilar, ve
    dahada yukari yükselir hale gelir. Artik O Mürid yani sofi , o müridi
    terbiyet ve irşad eden zaatin, Allahin ve meleklerinin ve hizirin
    yardimi ile oluşturduğu bazi imtihan meviklerine sevkedilir. Bunun
    misali de: biz elektrik teknisyenliği okurken öğretmen imtihan etmek
    için, bir elektrik aksami yani, mesela sps sistemi veya, bir elektrik
    aksami dogru şekilde baglanilir. ve öğreten hoca gelir , ve sen
    dişari çikarsin veyahut sana göstermeden, o aksamin gidişatini
    değiştirir, ve mesela bir kabloyu yalniş takar, veya bir kabloyu
    tamamen cikarir, veya bir rele açik olcaksa kapali hale geitirir, gibi
    bir bilerek yapilan bağlanti hatasi oluşturur. ve ögretilen ögrenci
    daha sonra bu hatayi arayip bulmak ile imtihan olur. İşde şeyh de
    müridine , veyahut bir şeyhe bagli olmayan fakat hak yolsucusu olan
    birine işde HIZIR aleyshisselamin oluşturduğu, bilerek yapilan aksam
    değişikligi ile imtihan edilir. Ve eğer o salik ve mürid, o aksamin
    doğrusunu, önceki yaptiği hatadan ders alipda biliyor idiyse, o zaman
    o hatayi bilir, ve o imtihandan hataya düşmeden kurtulur, veya hata
    yerine doğrusunu yaparak hatasiz çikar. Eğer hatalardindan ders
    almasini bilmiyorsa, geçmişini gözden geçiremiyor ise, Peygamberin
    “ölmeden önce kendinizi hesaba çekin” hadisini anlayip yaşamiyorsa,
    ve vicdaninin komutani olan melekerin sesini duymaz olduysa bu sefer
    tekrar levvame nefise, aşaği düşer.

    Nefs-i Mutmainne Nedir? , Tam Teslimiyet ile iman Eden Nefis Nedir? Deyince



    Mürid hak yolcusu salik, eğer mülhimeden dahada ileriye geçebilirse,
    artik ilhamdan öteye geçen nefis, artik hücreleri ve atomlari ile, yani
    melekler ile devamli kontakt halindedir. Ve artik atomlarin nedensiz
    niçinsiz Allahin emrine itaat halinde olduklarini anlayinca, yani
    bir ordunun askerleri, ona emredileni yapmakla sorumlu olduklari gibi,
    komutan hücüm diyorsa hücüm, bekle diyorsa bekle, onlar sadece sürücü
    kuvvetin emrindeki meleker ordusudur. ve örnegin bir gözlük, onun
    sahibi onu taktiği müddetçe, numarasi oldugu derece ile göze yardimci
    olmakla sorumludur, onun, bunun ilerisine geçme veya, gerisine kalma
    yetkisi yok. bir adim ileride atamaz bir adim geridede kalamaz.
    İnsanda melekliği öğrenince, onun icin artik cennet ümidi, cehennem
    korkusu bitmişdir . dilerse Allah cennetine koyar, dilerse
    cehennemine, önemli olan onun rizasidir. Yani emre itat etmek mühim
    olandir. emre itaat ettikden sonra, onun sahibi onu istediği heryerde
    kullanabilir. ve Allah adildir ki elbet gözüne takilcak gözlüğü
    afedesin BibBiiiiiibünde kiçda tuvalet kağidi olarak kullanmaz, ve
    gerektiği yerde kullanir. Amma olurki sen gözlük isen gözlüğü silah
    olarak kullanir, olurda şifa olarak kullanir olurda süs için kullanir
    velhasil kelam. ve gözlük gibi olan için, şayet bir kolu kirilsa ve
    kolumun birini kirdida neden kirdi? niçin kirdi olamaz ? kirildi ise
    kirilmişdir ve mehdi dahi bir kolu yerinden çikikdir, ve nedensizdir
    onun nedenini hak Teala bilir.

    Umumi sebebleri ve külli sebebler olarak sebebleri vardir. Sebebi kül
    hak ilmindedir. insanlar ise düşdüm burkuldu gibi sebeblerin bilir.
    düşdüm amma neden kirildi? amma neden onu Allah bilir. yani nedensiz
    niçinsiz imana mutmain iman denilir. yani Rabbine tam teslimiyet ile
    teslim olmuş ölü yikaciyinin elindeki ölü gibi, neyanna çevirirse oyanna
    döner, itiraz edebilcek bir cani olmayan, ruh halindeki insan yani.

    Rabbim Ahirzaman ümmeti, Mehdi ve Cemaatine, Nefsi Radziye ve Mardziyeden önce Mutmain nefis makamina ulaşmayi nasip etsin.



    Elfatiha maassalavat.



    noimage



    Vaazi mp3 olarak indirmek icin linke sag tikla farkli kaydeti sec

    http://vaazlar.forceturk.de/halime-butonu-iman-butonu.mp3


    noimage

    Kar©glan

    Başağaçlı Raşit Tunca

    Schrems,08.09.2014 Carşamba

    Original Kar © glan

    noimage



    noimage
#17.10.2014 09:35 0 0 0