ama önemli olan dogru insanı bulmak buda biraz zor buzamanda...
Aşık olduğumuz zaman, her şeyin başladığı gibi güzel sürüp gideceğini sanırız değil mi? Aklımıza hiç gelmez, mevsimler nasıl değişiyorsa, zamanla ilişkinin de değişip gelişeceği ya da bitip gideceği. Aşkınızı tek bir mevsimde tüketmeyip, mevsimler boyu yaşatmak sizin elinizde... Aşık olduğumuz zaman nasıl da ruhumuz canlanır, içimize bir yenilenme isteği gelir. Güzelleşip, bütün tazeliğimizle arz-ı endam eyleriz sevgilimizin etrafında. Bahar gelmiş de yenilenmişiz sanırız aşık olunca. Ah keşke bütün ilişkiler başladığı gibi güzel, başladığı gibi heyecanla sürse... O ilk günlerin tadı hep öyle sürecek diye yaşarız ilişkinin ilk zamanlarını. Aklımızda yalnız sevmek, sevildiğimizi hissetmek ve mutluluk vardır