Kurşunkalem

Son güncelleme: 19.07.2007 08:20
  • >>>Kurşunkalem.................
    >>>Çocuk, büyükbabasının mektup yazışını izliyordu. Birden sordu :
    >>>Bizim başımızdan geçen bir olayı mı yazıyorsun ?
    >>>Benimle ilgili bir hikâye olma ihtimali var mı ? "
    >>>
    >>>Büyükbaba yazmayı kesti, gülümsedi ve torununa şöyle dedi :
    >>>
    >>>Doğru, senin hakkında yazıyorum. Ama kullandığım kurşun kalem
    >>>yazdığım
    >>>kelimelerden çok daha önemli. Umarım büyüdüğünde bu kalemi sen de
    >>>seversin."
    >>>
    >>>Çocuk kaleme merakla baktı ama özel bir şey göremedi.
    >>>
    >>>İyi ama bu kalem benim hayatımda gördüğüm diğer kalemlerden hiç
    >>>farklı
    >>>değil ki ! "
    >>>
    >>>Bu tamamen nesnelere nasıl baktığınla ilgili. Bu kalemin beş
    >>>önemli
    >>>özelliği var ve sen de bu özellikleri kendinde benimseyebilirsen
    >>>hep
    >>>dünyayla barışık bir insan olursun."
    >>>
    >>>Birinci özellik : Harika şeyler yapabilirsin ama attığın adımları
    >>>yönlendiren bir el olduğunu asla unutma. Bizim için bu el
    >>>Tanrı'dır ve her
    >>>zaman kendi kudretiyle bizi o yönlendirir."
    >>>
    >>>"İkinci özellik: Zaman zaman her ne yazıyorsam durmam ve kalemimin
    >>>ucunu açmam gerekir. Bu kaleme biraz acı çektirse de sonuçta daha
    >>>sivri
    >>>olmasını saffğlar. Bu yüzden bazı acılara göğüs germeyi
    >>>öğrenmelisin, bu
    >>>acılar
    >>>seni daha iyi bir insan yapar."
    >>>
    >>>"Üçüncü özellik : Kurşun kalem, yanlış bir şey yazdığında bunu bir
    >>>silgiyle
    >>>silmene her zaman olanak tanır. Yaptığımız bir şeyi sonradan
    >>>düzeltmenin
    >>>kötü bir şey olmadığını anlamalısın, aksine bu bizi adalet yolunda
    >>>tutmaya
    >>>yarayan en önemli şeylerden biridir."
    >>>
    >>>Dördüncü özellik: Kurşun kale min en önemli kısmı, kalemin
    >>>yapıldığı
    >>>ahşabı ya da dışarı yansıyan şekli değil, içerisinde yer alan
    >>>kurşunudur. O yüzden her zaman kendi içine bakmalı, en çok onu
    >>>korumalısın."
    >>>
    >>>
    >>>"Beşinci ve son özelliği ise her zaman bir iz bırakmasıdır. Aynı
    >>>şekilde
    >>>sen de hayatta yaptığın her şeyin bir iz bırakacağını bilmeli ve
    >>>her
    >>>hareketinin farkında olmalısın."
    >>>
    >>>Paulo Coelho
#25.06.2007 20:42 0 0 0
  • Allah razi olsun abi cok güzel bir paylasim umarim ders alanlardan oluruz
#25.06.2007 21:51 0 0 0
  • ellerine sağlıq
#19.07.2007 08:20 0 0 0