Kurşunkalem Gibiyiz....

Son güncelleme: 21.04.2008 17:40
  • Hiç kurşunkalemle aramızda benzerlikler olabileceğini düşündünüz mü?


    *Kurşunkalem gibiyiz, hatalarımız düzeltilebilirse de izlerini tümüyle yok edemeyiz.
    Geçmişi değiştiremeyiz ama düzeltme yoluna gidebiliriz.

    *Kurşunkalem gibiyiz, acılarımız bizim kalem açacağımızdır.
    Yaşadığımız zorluklar kişiliğimizin biçimlenmesine yardımcı olurlar.

    *Kurşunkalem gibiyiz, birisinin elimizden tutmasına izin verirsek çok şey yapabiliriz.

    *Kurşunkalem gibiyiz, her fırsatta izimizi bırakabiliriz.
    Yaşamda var oluş nedenimiz budur, izimizi bırakmak.
    Belki küçük bir yolda, belki birlikte olduğumuz insanlarda,belki yetiştirdiğimiz insanlarda,ama kesinlikle arkamızda iz bırakmaya çabalamalıyız.

    *Kurşunkalem gibiyiz, içimizde ne olduğu önemlidir.
    Anlayış ya da hoşgörüsüzlük sevgi ya da şiddet, barış ya da huzursuzluk, nezaket ya da benmerkezcilik,

    umut ya da umutsuzluk, yüreklilik ya da korku,önemli olan içimizde ne olduğudur.

    Şimdi yazı yazmak için elinize bir kurşunkalem aldığınızda,bir an için durun ve bu küçük yazı aracını düşünün.

    O, bize yaşam hakkında kimi önemli dersler öğretmektedir.

    Steve Goodier
#19.04.2008 14:43 0 0 0
  • gercektnde öyle
    tamamiyle
    izleri silemiyoruz
    kesin bi yerde birseyler kaliyor
    paylasim icin tskler
#20.04.2008 00:18 0 0 0
  • @Bir-Dost adlı üyeden alıntı:
    Hiç kurşunkalemle aramızda benzerlikler olabileceğini düşündünüz mü?


    *Kurşunkalem gibiyiz, hatalarımız düzeltilebilirse de izlerini tümüyle yok edemeyiz.
    Geçmişi değiştiremeyiz ama düzeltme yoluna gidebiliriz.

    *Kurşunkalem gibiyiz, acılarımız bizim kalem açacağımızdır.
    Yaşadığımız zorluklar kişiliğimizin biçimlenmesine yardımcı olurlar.

    *Kurşunkalem gibiyiz, birisinin elimizden tutmasına izin verirsek çok şey yapabiliriz.

    *Kurşunkalem gibiyiz, her fırsatta izimizi bırakabiliriz.
    Yaşamda var oluş nedenimiz budur, izimizi bırakmak.
    Belki küçük bir yolda, belki birlikte olduğumuz insanlarda,belki yetiştirdiğimiz insanlarda,ama kesinlikle arkamızda iz bırakmaya çabalamalıyız.

    *Kurşunkalem gibiyiz, içimizde ne olduğu önemlidir.
    Anlayış ya da hoşgörüsüzlük sevgi ya da şiddet, barış ya da huzursuzluk, nezaket ya da benmerkezcilik,

    umut ya da umutsuzluk, yüreklilik ya da korku,önemli olan içimizde ne olduğudur.

    Şimdi yazı yazmak için elinize bir kurşunkalem aldığınızda,bir an için durun ve bu küçük yazı aracını düşünün.

    O, bize yaşam hakkında kimi önemli dersler öğretmektedir.

    Steve Goodier
    Orijinali Göster...

    *Kurşunkalem gibiyiz, hatalarımız düzeltilebilirse de izlerini tümüyle yok edemeyiz.
    Geçmişi değiştiremeyiz ama düzeltme yoluna gidebiliriz.


    İşte Bu Çok Doqru aBLam Hatayı SiLemeyiz Ama
    Tekrar Aynı Hatayı Yapmamaya ÇaLışmaktır ÖnemLi oLan..

    Emeqine SaqLık aBlam :)
#20.04.2008 23:23 0 0 0
  • ewett güzell olmuşş
#21.04.2008 17:40 0 0 0