Gönül Çicegim

Son güncelleme: 30.06.2011 16:56
  • Çok güzel bir çalışma olmuş emeğine sağlık.
#16.07.2007 17:35 0 0 0
  • garip yine harikalar yaratmisin
    yuregine emegine saglik
    tesekkur edilmesi gereken biri daha var sanirim sana bu duygulari verene
    harika olmus
#18.07.2007 01:21 0 0 0
  • çok güsel olmuş
#20.07.2007 16:54 0 0 0
  • Sevgili dostum,
    Gönlünüzdeki tüm duyguları yansıtan
    güzel bir flash yapmışsınız.


    Sizinle gurur duyduğumu bilmenizi isterim..!
#22.07.2007 02:08 0 0 0
  • Link Sorunu Giderildi
#01.08.2007 17:28 0 0 0
  • TeşekkürLer Çok GüzeL ßir ÇaLışMa oLmuş


#03.08.2007 07:54 0 0 0
  • emeğine sağlık bakacağız
#03.08.2007 08:18 0 0 0
  • bu guzel eser icin tesekurler sevgili ustam sagol
#10.07.2008 07:28 0 0 0
  • uzun zamandır dinlemediğim bir şarkıydı,ellerinize sağlık ...
#10.07.2008 11:00 0 0 0
  • Yüreğine ellerine saglık Garip arkadaşım mükemmel bir flash olmuş teşekkürler
#10.07.2008 11:53 0 0 0
  • garip07 Harika bir çalışma teşekkürler emeklerine sağlık
#10.07.2008 12:01 0 0 0
  • te$ekkürler garip güzel bi cali$ma olmu$ emegine saglik;)
#23.07.2008 20:32 0 0 0
  • tesekkür ederim elinize ve emeginize saglik
#25.07.2008 00:33 0 0 0
  • Gönül çiçeğim ne kadar anlamlı 2 kelime bir insanın gönlünün çiçeği olabilmek hem zor hemde çok güzel birşeydir.Emeğinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş parçada bir okadar güzeldi teşekkürler.
#28.12.2008 10:30 0 0 0
  • şarkı gerçekten de cok güzel sözleri çokkk anlamlı keşke bu sarkıdaki gibi verilen sözler tutulabilse ....
    yüreğine sağlık eline emeğine sağlık çok güzeldi....
#02.03.2009 14:35 0 0 0
  • Sevgili Garip07,
    Ben İbrahim Erkal'ı çok sevmeme Rağmen Böyle bir şarkısını bırakın dinlemeyi varlığından bile haberim yoktu.
    Öncelikle bana böyle bir şarkıyı dinlettiğiniz için teşekkürler.
    Gelelim flash'a Şarkıyla beraber Flash; gerçekten insanın gönül bağlarını açıp duygularının akmasını sağlıyor.
    Bi göl kenarında oturup, Sonbaharda dökülen yapraklar eşliğinde suyun dalgalanmasını izlemek gibi bi şey bu.

    Bazı çalışmalar insanın duygularını ortaya çıkarıyor buda onlardan biri olmuş.
    Böyle bir esere imza atıp bizlerle Paylaştığınız için size Teşekkür ederim.
#06.03.2009 00:44 0 0 0
  • mükemmel bir flash sen bu işi biliorsun garip.
#06.03.2009 14:29 0 0 0
  • Gerçekten güzel olmuş hemde 1.5 sene önce.. Elerinize sağlık
#06.03.2009 16:43 0 0 0
  • Elinize sağlık çok güzel bir çalışmaya imza atmışsınız,tebrikler.
#06.03.2009 16:53 0 0 0