Bilsem ki

Son güncelleme: 04.08.2007 13:27
  • noimage

    Bu ayaklar benden hesap soracak,

    Bir düşüncenin peşinden dolaştırdım

    sokak sokak ,

    Bu baş, bu eğilmez baş da öyle

    Bazı sarhoş ,bazı yorgun

    Her zaman bir yastığa hasret!

    Bu ciğer de hesap soracak,

    Esirgedim, güneşini, havasını

    Bu ağız bu dişler, bu mide...

    Ne ikram edebilirim ki bol keseden

    Bu bilekler de hesap soracak,

    Göz yumdum çektikleri eziyete.

    Bilsem ki kimsenin parmağı yok

    Bu sürüp giden işkencede;

    Kılım bile kıpırdamadan bir sabah

    Çekerdim darağacına çekerdim kendimi

    Bilsem ki suç bende!..

    noimage
#29.07.2007 03:36 0 0 0
  • Kılım bile kıpırdamadan bir sabah

    Çekerdim darağacına çekerdim kendimi

    çok güzel bir paylaşım olmuş tşkler..
#29.07.2007 22:16 0 0 0
  • emegine sagLik aßLacim
    yine döktürmü$sün
#29.07.2007 22:21 0 0 0
  • harikasın demiştim
#30.07.2007 10:30 0 0 0
  • Hayat bize mutlu olma şansı
    vermedi
    Biz kendimizden başka
    Herkesin üzüntüsünü
    Üzüntümüz,
    Acısını acımız yaptık.
    Çünkü Dünya''nın öbür ucunda,
    Hiç tanımadığımız bir insanın
    Gözyaşı bile içimizi parçaladı...
    Kedilere ağladık
    Kuşların yasını tuttuk.
    Yüreğimizin yufkalığı Kimi zaman hayat karşısında
    Bizi zayıf yaptı.
    Aslında ne güzel şeydir
    İnsanın insana yanması
    Sevgili...
    Ne güzeldir bilmediğin birinin
    derdine üzülmek ve çare aramak.
    Ben bütün hayatımda hep
    Üzüldüm, hep yandım..
    Yaşamak ne güzeldir be sevgili
    Sevinerek, severek, sevilerek,
    Düşünerek...
    ve o vazgeçilmez sancılarını
    Duyarak hayatın

    yüregine saglık ...
#30.07.2007 13:44 0 0 0
  • Kedilere ağladık
    Kuşların yasını tuttuk.
    Yüreğimizin yufkalığı Kimi zaman hayat karşısında
    Bizi zayıf yaptı.

    çok güzel ifade etmişsin teşekkürler gonulyorgunu
#30.07.2007 13:49 0 0 0
  • ne demek görevimiz dermisşim simdi =)
    o senin kalp güzelligindir belki ...
#30.07.2007 13:51 0 0 0
  • bu arada Rıfat Ilgaz şiirleri bir başkadır

    rahmetle anıyorum
#30.07.2007 13:53 0 0 0
  • Rıfat ILGAZ'ın Ahmed ARİF'e yazdığı Mektup sizlerle paylasmak istedim ...

    Sevgili Ozan Kardeşim, Ahmed Arif!

    Son kere Yeşilköy'den seslenmişin bana! Seni hep yeşillikler içinde düşünüyorum, anımsayınca...

    "Bir ömrü, halkımızın ve insanlığın mutluluğu için bile bile kahrolarak" verdin! Alnın ak, yüreğin pırıl pırıl... Benim eşsiz, değerli kardeşim, içli, özgün şairim! Hoşça kal, solmaz tükenmez yeşillikler içinde! Unutmadık, unutmayacağız seni, halkımızın yaşadığı sürece. Yapıtların, anıların belleklerimizden silinmeyecek!

    Sevgili kardeşim, bekle yeşillikler içinde beni!

    noimage
#30.07.2007 14:01 0 0 0
  • noimage

    buda son şiiri Rıfat Ilgaz ın
#30.07.2007 14:33 0 0 0
  • yüreğinize sağlık
#30.07.2007 16:28 0 0 0
  • duygularıma ışık tutan satırlar...
#30.07.2007 20:50 0 0 0
  • noimage

    noimage

    noimage

    SON ŞİİRİM isimli siir ben paylaşayım ....

    Elim birine değsin,
    Isıtayım üşüdüyse
    Boşagitmesin son sıcaklığım!

    noimage

    19/11/ 1991
    Rıfat ILGAZ

    tesekkürler pedaliza .
#31.07.2007 15:02 0 0 0
  • Emegine saglik, güzel paylasim icin tesekkürler


    "...Beklemediğim mevsim ki kozasındadır
    Herkes kendi asmasının altında Ve çok uzaktadır uzandığını dallar."
    Rıfat Ilgaz
#01.08.2007 10:50 0 0 0
  • cok guzel paylasimlar

    hepinizin emegine saglik
#01.08.2007 15:06 0 0 0
  • cok guzel paylasımlarda bulunulmus.hepsini tek tek okudum cok begendım.tesekkurler arkadaslar
#02.08.2007 10:39 0 0 0
  • Hepsi Harika Paylaşan Yüreqinize Saqlık
#04.08.2007 13:27 0 0 0