Evlilik Hakkindaki Düşünceleriniz

Son güncelleme: 26.04.2010 08:31
  • Amin.. İnşaallah Kuber.. çok haklısın
#28.02.2008 10:59 0 0 0
  • Amiiinnn ablamm.. gerci ben zaten karsilastimda digerleri icin diyorum
#28.02.2008 11:50 0 0 0
  • @kuber adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2251452]casper[/alinti]

    arkadaşıma bende katılıyorum evlilik bence şans yani önceden hiçbirşeyin pilanını yapamassın ben biraz kendimden örnek vereyim benim çevremdeki kişiler ne sebeptendir hala çözmüş değilim eşim hakkında yalanyanlış şeyler anlatırlardı inanın bunlar duyan kişi zaten evlilkten vazgeçerdi zaten yaşım 17 di ama öyle temiz kalplimişimki rabbim bana dünyalar iyisi bi eş nasip etti anlayışlı doğru insan yani ama bunu önceden nekadar tanımak istesenizde tanıyamassınız bu mümkün değil bence çok doğru dediğiniz kişi bile değişebilir insanın önce şansı bahtı güzel olmalı ben buna inanıyorum

    evlenecek kızlarımızın hepsinede rabbim hayırlı kişiler nasip etsin
    hertürlü hayırlı kişilerle karşılaşırız inş....
    Orijinali Göster...
    arkadaşıma bende katılıyorum evlilik bence şans yani önceden hiçbirşeyin pilanını yapamassın ben biraz kendimden örnek vereyim benim çevremdeki kişiler ne sebeptendir hala çözmüş değilim eşim hakkında yalanyanlış şeyler anlatırlardı inanın bunlar duyan kişi zaten evlilkten vazgeçerdi zaten yaşım 17 di ama öyle temiz kalplimişimki rabbim bana dünyalar iyisi bi eş nasip etti anlayışlı doğru insan yani ama bunu önceden nekadar tanımak istesenizde tanıyamassınız bu mümkün değil bence çok doğru dediğiniz kişi bile değişebilir insanın önce şansı bahtı güzel olmalı ben buna inanıyorum

    evlenecek kızlarımızın hepsinede rabbim hayırlı kişiler nasip etsin
    hertürlü hayırlı kişilerle karşılaşırız inş....

    Amiiiiiiiiiiiinnnn..
#28.02.2008 11:59 0 0 0
  • doğru kişiyi bulmak piyango gibi bişeydir, bazen iyi görünen kişi evlendikten sonra bambaşka biri olarak çıkıveriyor, çevremde bir çok kişide şahit oldum
    yaşayıp görmek gerekiyor herkesin hakkında hayırlısını versin allah
#28.02.2008 14:00 0 0 0
  • evliliği düşünmüyorum şans işi ama zor olsa gerek
#28.02.2008 17:03 0 0 0
  • Bu konuya ilk yazdigim gibi düsünüyorum hala ve hep ayni seyi savunacagim yalniz ilaveten ; evlilik karanliga bir tas atmak gibidir, ya birinin gözü cikar , ya birinin kafasi yarilir , yada atilan tas onun icin ayarlanmis yerine yerlesir
#28.02.2008 18:06 0 0 0
  • cogu evlilerin deyimiyle yola cikarak
    zor oldugunu duydum
    bazen bilmedigin unmadigin huylar tavirlar
    v.s seylerle karsilabiliomussun
    ama ben kendi düsüncemde
    sadece kötü yönlerini degil birde iyi yönlerini
    yani bilmedigin süpriz olaylar seni sevindircek
    olaylar gibi seylerde vardir diye düsünüyorum ki
    gercektn de öyle..
    sevgiliyken baska bir duygu evliyken baska..
    sonucta 24 saat birlikte olucaksin..
    en önemlisi anlayis ve saygi ve en büyük
    rol biz kizlara düsüyo evlilikte
    cogu zaman altta almak zorunda kaliyoruz
    kavgalarin ve tartismalarin büyümemesi icin..
    evlilik zor bir karar yüce rabbim herekez icin en hayirlisi kilar insallah
#03.03.2008 18:02 0 0 0
  • EvLiLik aLLahın emri..
    Sevdiğin insan iLe hayatını birLeştirmek.
    Bazen zor ama bir okadarda güzeL.
    SevgiLiLik döneminde insan seviyor ve
    evLendikten sonra o aşk daha sağLam
    daha sıkı bir duygu oLuyor. Sevgi oLuyor,
    Saygı, Güven, BirLik, Tutku..
    En önemLiside Birini Sevip onda kaLmayı
    ve onun oLmayı öğrenmek.
    YÜCE RABBİM OLCAYIMLA BERABER MUTLU OLMAYI NASİP EDER İNŞALLAH AMİN.
#20.03.2010 11:51 0 0 0
  • böle geçmişi güzell bi erkek olursa ve beni gerçkten sevecek biri olursa neden olmasın !
#18.04.2010 17:49 0 0 0
  • Can Dündarın evlilik üzerine çok beyendiğim yazısını paylaşmak istedim
    Pırıl pırıl ütülü giysili, misler gibi parfüm kokulu,saçları taralı,dişleri fırçalanmış adam yada kadını sevmek kolaydır
    Aslında aşk, aynı insanı, sabahın köründe uykudan uyandırdığındaki
    en sinirli hali ile de kabul edebilmek, aynı tuvaleti bir dakika arayla kullanabilmek, diz yapmış pijamalarıyla kanepede yastıklara sarılıp
    sızmışken bile şefkatle okşayabilmektir

    Buna katlanamayanlar zaten aşık değillerdir

    Bu durumda evlilik;
    hoşlandığın insana karşı olan duygularını öldürüyor denilebilir
    Zira aşıksan, aynı havayı solumak bile zevk verir,
    hep beraber olmak istersin, banyodan gelen su sesi bile
    onun evde olduğunun işaretidir ve huzur verir

    Ütülediğin gömleğin ona ne kadar çok yakışacağını düşünürsün

    Pişirdiğin yemeği ne çok seveceğini hayal edersin

    On tane ayakkabısı varken, onbirinciye sahip olmakla mutlu olacak diye,istediğin gömleği satın almaktan vazgeçersin

    Zamanla olmaktan çok birşeyler vermekten mutluluk duyduğunu keşfedersin

    Eğer kadın evlilikte ikinize yemek pişirecek,
    dolabı düzenleyip ütüyü yapacak bir anne olarak görülüyorsa,
    o kadının saçlarının hiç yağlanmadığını ve adamın geceleri terlemediği düşünülüyorsa, asla kavga edilmeyecek ve lavabo tamir edilirken dahi gülüşüp öpüşülecek zannediliyorsa zaten beklenti bir evlilik değil,
    bir Amerikan filminde karakterlerden biri olmaktır,,

    Bu hayallerle yola çıkıldığında,

    damat ilk gece gelinin saçlarından onlarca firkete sökmeye çalıştığında, gelin ise damat firketelerini çıkaramayıp kuaföre söylendiğinde zaten evlilik sandıkları şey çatırdamaya başlayacaktır

    Evlilik, sadece aşk değildir

    Evlilik; ev arkadaşlığı, sırdaşlık, ortak hesaba sahip mudilik,
    ayrı kökenlerin birlişmesi, başı hatırlanmayan bir akrabalık ilişkisidir..

    Aşk bu ilişkide tutkuyu sağlar ama tek başına ayakta tutamaz

    Aşıksanız ateşli sevişmeler yaşarsınız,

    Hala canınız sıkıldığında onu değil de annenizi arıyorsanız,
    yalan olmuştur o evlilik

    Aşk evlilikte gider gelir

    Halıya kola döktüğünde aşk biter Ama o, halıyı temizleyebilirse
    gene aşık olunur

    O aradaki sinir evresini aşabilenler, ellinci yıla kadeh kaldıranlardır

    Tahammül edemeyenler ise ikinci evlilikten sonra artık evliliğin yalan olduğuna inanacaklardır

    Zafer, direnenlerin olur

    Can Dündar


#22.04.2010 20:23 0 0 0
  • bana göre doğru insanı bulmak çok zor bu yüzden beni korkutuyor açıkçası
#24.04.2010 09:42 0 0 0
  • düşünmek bile istemiyorum
#26.04.2010 08:31 0 0 0