Sevmek

Son güncelleme: 05.10.2007 10:21
  • noimage

    Sevmek;
    Sevildiğini hissedebilmek,
    Sevmek;
    Sende onu, sevdiğini söyleyebilmektir!..

    Sevmek;
    Yaşamın her anında onu düşünebilmek,
    Sevmek;
    Sahip olunsun olunmasın, sevebilmektir!..

    Sevmek;
    Hep beklentisiz olabilmek,
    Sevmek;
    Her şeyi ama her şeyi,
    karşılıksız verebilmektir!..

    noimage


    Sevmek;
    Çağrılmadan yanına gidebilmek,
    Sevmek;
    Çoğu zaman ağlanacak hâle bile gülebilmektir!..

    Sevmek;
    Cepteki son metelikle alınmış simidi ikiye bölebilmek,
    Sevmek;
    Gerekirse sevilenin uğruna ölebilmektir!..

    Sevmek;
    "Delilerle sır boncuğu dizebilmek"
    Sevmek;
    Her çirkinlikte bile bir güzellik görebilmektir!..

    Sevmek;
    Köroğlu' nun kır atına binmek,
    Sevmek;
    Dünyaya kafa tutabilmektir!..

    noimage

    Sevmek;
    Kâh bulutların üzerinde gezinmek,
    Sevmek;
    Kâh yeryüzünde sürünmektir!..

    Sevmek;
    "Yetti gayrı" dememek,
    Sevmek;
    Yorulmak nedir, usanmak nedir bilmemektir!..

    noimage

    Sevmek;
    Aşkın nârında yanabilmek,
    Sevmek;
    Yandıkça "İnsan" olunduğunun
    farkına varabilmektir!..

    Sevmek;
    Gerektiğinde nefsine "Dur" diyebilmek,
    Sevmek;
    Her şeyden önce gururunu yenebilmektir!..

    Sevmek;
    Her karara saygı gösterebilmek,
    Sevmek;
    Neden ne olursa olsun, kin beslememek,
    nefret etmemektir!..

    noimage

    Sevmek;
    İncinsen de, kırılsan da asla küsmemek,
    Sevmek;
    Sanki hiçbir şey olmamışçasına,
    çarpıp gittiğin kapıdan dönebilmektir!..

    Sevmek;
    Konuşmadan anlaşabilmek,
    Sevmek;
    Soğuk kış gününde
    paylaşabilmektir bir tek gocuğu,

    Sevmek;
    Nefes alabilmek,
    Velhâsılı sevmek;
    Yaşatabilmektir içindeki çocuğu!..

    noimage

    Mümtaz Beğen

    [main-arkaplan-muzik]016[/main-arkaplan-muzik]
#29.09.2007 00:29 0 0 0
  • Sevmek ağlamaktır

    Eh sende biraz ağlattın şimdi Asiyan

    Alacağın olsun
#29.09.2007 02:42 0 0 0
  • Sevmek ağlamaktır

    Eh sende biraz ağlattın şimdi Asiyan

    Alacağın olsun


    çok teşekkürler yüreğinize sağlık sevmek ağlamaktır ağlamakta yürek işidir sevmek gibi , her insan ağlayamaz ve her insan yürekten sevemez bundan adım gibi eminim çok teşekkürler hakkınızı helal edin maksadım ağlatmak değildi
#29.09.2007 08:40 0 0 0
  • güzell
#29.09.2007 09:49 0 0 0
  • Sevmek hersey demek, Allah herkese sevmeyide sevilmeyide nasip etsin insallah

    Emegine saglik Asiyanim
#29.09.2007 10:45 0 0 0
  • canim ya harika bi paylasim emegine saglik bitanem benim
#29.09.2007 12:02 0 0 0
  • sevgiye ait tanımlar, hepside birbirinden güzel ve anlamlı...

    çok hoş bir sunum olmuş Asiyan...Yüreğine sağlık, Teşekkürler
#29.09.2007 16:56 0 0 0
  • yüregine saglık
#29.09.2007 18:40 0 0 0
  • ben teşekkür ederim gözlerinize yüreğinize sağlık
#29.09.2007 19:16 0 0 0
  • Müzik ve siir tam bir ahenk icinde,harika olmus

    Yüregine saglik
#29.09.2007 19:21 0 0 0
  • Asiyan Bu fon Müzigine hayranim ben siirde cok harika
    cok uyumlu bir sayfa olmus yüregine sagalik bacim
#29.09.2007 23:16 0 0 0
  • Siteye geldim geleli girip dolaşamadığım (vakit bulamadığımdan) yerlere bu gece girmek fırfatı buldum..Güzel bir şiir ve bunu süsleyen güzellikler..Sevgili ASİYAN bana izin verirse arasıra beğendiğim resim ve şiirleri flash olarakta dile getirmeyi arzu ederim...

    Sayfa için gönülden tşk..duğgu seline kapılmamak içten bile değil....Teşekkürler.
#30.09.2007 00:59 0 0 0
  • izin ne demek aslında bende flash yapmak istiyodum bu şiire ama size daha çok yakışır sevinirim ayrıca çok teşekkürler
#30.09.2007 01:18 0 0 0
  • Şiir güzel, resimler güzel
    hele hele fondaki müzik de güzelse,
    tabii bu güzelliğe flash yapan dostlarım da dayanamazlar...


    Ellerinize sağlık sevgili arkdaşım Aşiyan.
    Ben sizin yerinizde olsam,
    sevgili arkadaşımız MeKa kızmasın ama,
    bu konuyu kimselere kaptırmazdım..


#30.09.2007 01:34 0 0 0
  • hocam gözlerinize sağlık ama sayın meka benden daha usta bu konuda ve sanıyorumki ona daha çok yakışıcak
#30.09.2007 01:43 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım Asiyan,
    Haydi gelin sizinle bir bahse girelim.
    Ben sizin bu konuyu çok güzel flash yapacaksınız.


    Neden mi,
    çünkü sizlerin, yani Flash yapan kadınların,
    bizlere göre, yani erkek flash yapanlara göre,
    çok daha duygu yüklü sanat eserleri yapabilme yetenekleri
    olduğuna eminim.


    Yapılan flashları dikkatle izleyen pekçok arkadaşımızın
    benim bu fikrime katılacaklarını zannediyorum.
    Daha dün flash yapmaya başlayan
    sevgili arkadaşımız FireBlade bu düşüncemin
    en büyük delillerinden biri..



#30.09.2007 02:27 0 0 0
  • Müzik + Şiir + Grafikler = Mükemmel

    eline emegine saglık
#30.09.2007 12:01 0 0 0
  • Neden mi,
    çünkü sizlerin, yani Flash yapan kadınların,
    bizlere göre, yani erkek flash yapanlara göre,
    çok daha duygu yüklü sanat eserleri yapabilme yetenekleri
    olduğuna eminim.


    teşekkürler hocam bakalım kime nasip olucak
#30.09.2007 20:40 0 0 0
  • tamda Asiyan a yaraşır bir sayfa olmuş

    sevenlerin çok olsun arkadaşım
#01.10.2007 03:42 0 0 0