Unutulan Aşk

Son güncelleme: 13.10.2007 11:48
  • noimage



    Unuttuğum bir aşk var anılarımda
    tek başıma çayımı yudumlarken aklıma gelen bir aşk
    sessizce içimi acıtıp gidiyor
    ve ben bir sigara yakıyorum gidişini seyrediyorum
    aklımdaki bütün ayrılık şarkılarını söylüyorum
    ve o aşk ardına bakmadan gidiyor

    nasıl bir aşktı acaba
    beni derinden sarsmış mıydı
    yoksa hiç gözyaşı dökmemiş miydim
    belki de gerçek bir aşktı benim yaşadığım
    sadece anlatamamışım yare kendimi
    artık yüreğimi kendim okşuyorum
    dayan diyorum dayan
    anılarda ki aşk yok diyorum
    ve bakıyorum ki o aşk çoktan yok olmuş

    sadece bir şizofreni hastası gibi
    her sabah onunla uyanıyorum
    masaya bir tabak fazla koyuyorum
    gözlerinin derinliklerinde kaybolarak
    geceyi üstümüze örtüyorum
    sonra o bi an ben oluyor
    bana şarkılar söylüyor
    usulca kulağıma fısıldıyıp
    aşk sözleriyle
    beni tekrar kendine aşık ediyor

    geceyi bitiriyorum onunla
    sabah yine
    yine onunla uyanıyorum
    ben kendimi kandırıyorum
    o unuttuğum bir aşktı
    ve unuttuğumla kalmalı...



    noimage

    [main-arkaplan-muzik]037[/main-arkaplan-muzik]
#29.09.2007 18:40 0 0 0
  • İçten gelen satırlar okudum

    Sade, yalın sözler

    Sanki Şiiri Kendin yazdın gibi geldi bana

    Emeğine yüreğine sağlık , çok güzeldi

#01.10.2007 00:00 0 0 0
  • Kullandığınız müzik ve özellikle birinci resminizin
    şiiriniz ile uyumu beni paylaşımınıza hayran bıraktı..


    Emekleriniz için çok teşekkür ederim değerli arkadaşım.
    Herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.


#01.10.2007 00:51 0 0 0
  • yüreğine sağlık canım teşekkürler
#01.10.2007 07:17 0 0 0
  • o unuttuğum bir aşktı
    ve unuttuğumla kalmalı...

    Unutmak kolay olmuyor ne yazik,bir yerlerde izi kaliyor.

    Emegine saglik,cok begendim ;)
#01.10.2007 09:15 0 0 0
  • hepinize ayrı ayrı tesekkur ederımm
    bu siiri ben yazmadımm digerleri bana ait ama bu degıll
    ve sarkı secımı hıcbırsey abıme aıt bende ona tesekkur ederıyorumm
    sagolunn tekrarr
#01.10.2007 19:56 0 0 0
  • bilgeem çok güzel canısı emegine yüregine saglık...bunu senmi yazdın ama tahminlerime göre hasan abim yazdı gibiya merak ettim şimdiemegine saglık...
#01.10.2007 20:54 0 0 0
fLy fLy foto
  • Bilgemmm , çok güzel olmuş ... Şarkı beni çok duygusallaştırdı ama :( eski Türk sinemalarının o güzel sahnelerine gittim .. ellerine sağlık Balım ...
#01.10.2007 22:22 0 0 0
  • unutmak kolay olsa keşke...
    emeğinize sağlık arkadaşım...güzeldi...
#01.10.2007 22:55 0 0 0
  • emegine sağlık
#02.10.2007 09:02 0 0 0
  • Çok güzel olmuş eline emegine saglık
#02.10.2007 10:56 0 0 0
  • paylasim icin tesekkurler
#02.10.2007 15:17 0 0 0
  • sibelimm bu sefer biz yazmadikk internetten buldummm ama hosuma gittii sagoll
    claydemmm sanada sagolll bitanem seninkiler kadar olmasadaa
    eskitoprak
    jaseph
    lanet_olsun
    red tina
    hepiniye tesekkur ederimm sagolunnn
#02.10.2007 22:52 0 0 0
  • Sağolun
#03.10.2007 00:54 0 0 0
  • süperr
#12.10.2007 20:36 0 0 0
  • mersii canimmmm
#13.10.2007 11:48 0 0 0