- Ana Sayfa
- Mesajlar
57canan
Üye
-
yaa bencede bu şarkının fülüt notaları olsa do-re-mi olarak yazsanız lütfenn yaaa....çalmayı çok istüyorumm
-
notalar için teşekkür ederimm saoll...
-
ewet ya do-re-mi yazanlar lazım ...
-
ya do-re-mi diye yokmu acaba bundan hiöç anlamamkii
-
valla ben bilsem yazardım ama notaları bişlmiyorum kağıtta...
-
iii de bana do-re-mi diye lazımm ama yine de koymuşsun buna da şükürrr..saoll
-
saol çokk teşek kür ederimm
-
yaa ben böyle anlamıyorum banada do re mi gibi yazılım lazım
offf offfff yaaa