ACEMKIZI06

ACEMKIZI06

Üye
21.11.2008
Çavuş
1.236
Hakkında

#29.03.2010 21:28 0 0 0
  • insallah guzel bır gezı olur ıyı vakıt gecırırsınız. ankaralı olarak baskentımızle gurur duyuyorum.temmuz 23 dugunum var ordanda bana ugrayın kecıorene:) bır yemegımı yıyın arkadaslar
#16.03.2010 21:48 0 0 0
  • ellerine emeğine sağlık ankaramı keçiörenimi burda görmek daha çok memleketimi özlediğimi hatırlatıyor bana
#03.12.2009 01:00 0 0 0
#03.12.2009 00:58 0 0 0
#03.12.2009 00:36 0 0 0
#03.12.2009 00:33 0 0 0
  • [

    Güzel ve anlamlı bir günü daha geride bıraktı bu anlamlı günde en değerli hazinelerimiz öğrencilerimizin bizleri unutmaması çok güzel bir duygu...gurur verici bir mesleğin yeşeren meyvelerini görmek beni ağlattı bugün Ulu Önder MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜ 'ÜNDE dediği gibi "yeni nesil sizin eseriniz olcaktır"inşallah Allah (c.c) o günleride görmeyi bana ve tüm meslektaşlarıma nasip eder. Tekrardan tüm meslektaşlarımın öğretmenler gününü kutluyorum ve bizi bu günde yanlız bırakmayan öğrencilerimize ve tüm insanlığa teşekkürlerimi bir borç bilirim
#24.11.2009 20:10 0 0 0
#26.09.2009 23:43 0 0 0
#26.09.2009 23:20 0 0 0
#26.09.2009 23:13 0 0 0
#26.09.2009 23:07 0 0 0
#26.09.2009 22:54 0 0 0
  • dişlerim çok düzgün ve beyaz ama şu aralar nazara geldim sanırım tartar oluşmaya başladı dişlerimi temizletsemmi temizletmesemmi diye kararsız kaldım çünkü bir arkadaşım dişlerini temizletmesi ile dişlerinin yerinden oynadığını ve eskisi kadar güçlü olmadğını söyledi aralarda acılmaların oldugundan bahsetti acaba başka arkadaşlar varmı bu gibi sorunla yüz yüze kalan ?
#26.09.2009 21:55 0 0 0
  • Canım saçlarının rengi çok acık tonda ise sakın kızıla boyama çok parlak olur ikincisi kendin sakın boyama en sağlıklısı düzgün bir kuaföre git ve danış en iyisi .ama bildigim kadara ile boya üstüne boya yapılınca saçlar çok kötü yıpranıyor bunuda kendim bir denek olarak sana söyleyim canım :( siyahtan kızıla dönderdim bin pişmanım allahtan tekrar kendi rengine dönderdim ve şükür birdaha boyamı TÖBEEEE :)))
#01.08.2009 22:41 0 0 0
#30.06.2009 00:03 0 0 0
#30.06.2009 00:02 0 0 0
#29.06.2009 23:50 0 0 0
#29.06.2009 23:49 0 0 0
  • tüm müslüman aleminin ve main board üyelerinin kandillerini mübarek olsun allah tüm dualarınız kabul etsin mübarek bu üç ayların içinde inşallah herşey gönlünüzce olur
#25.06.2009 23:31 0 0 0