ACEMKIZI06

ACEMKIZI06

Üye
21.11.2008
Çavuş
1.236
Hakkında

#28.02.2009 23:18 0 0 0
#28.02.2009 23:14 0 0 0
#27.02.2009 23:08 0 0 0
#26.02.2009 22:40 0 0 0
#26.02.2009 22:39 0 0 0
  • EMEĞİNE sağlık teşekkürler hepsi birbirinden güzel en büyük cimbomm
#26.02.2009 22:37 0 0 0
#26.02.2009 21:17 0 0 0
  • süpermiş ya ben ağladığımda degilde şu aralar gripten kurtulamadım iyi olur :D valla teşekkürler
#26.02.2009 20:25 0 0 0
#26.02.2009 20:20 0 0 0
  • ayışığı arkadaşıma katılıyorum ilginç ötesi onca şey duruken nerden akıllarına gelmiş ki allahım yaa kokudan bayılır millet :)
#26.02.2009 20:11 0 0 0
#25.02.2009 22:46 0 0 0
  • hayatta herşey olabilir ben inanıyorum ki zaten artık günümüz tamamen sanallaştı herşey sanalalemden yapıyoruz bir kredi kartı borcuymuş bir alışverişmiş bir sohbetmiş uzağı yakın etmek eş dost akraba herşeyi sanala lem aracılığı ile yapabiliyoruz ki kaldı ki sevgili olmak yada aşık olmak gayet normal şöyle eskiye nazara düşünülürse gayet mantıklı geliyor bir görücü usulu ile bu ortamı karşılaştırınca o zamanda insanlar neyapıyordu birkere görüyorlar işte sonra yüzük takılıyor vs işte yani sanal alem de en azından birbirlerini görmeleri ve tanıma aşamaları var her gördügüne aşık olan tiplerden bahsetmiyorum ama günümüzde çok yaşanıyor böyle durumal ve benim iş arkadaşlarımdan birisi bu şekilde tanıştılar yaklaşık iki seni çıktılar tanıştıktan sonra ve şuan evliler ve çok mutlular yani iki gönül bir olunca herşey oluyor yeterki sevmeyi sevilmeyi bilelim ki sevgi bizler için.... olmayacak diye bir kaide yok arkadaşlar saygılar
#25.02.2009 21:52 0 0 0
  • beni ben yapan tek şey hayatta yaşadığım gördügüm öğrendiğim herşey beni ben yapıp bu seviyeye getirdi daha neler göreceğiz bakalım hayırlısı
#25.02.2009 21:29 0 0 0
#25.02.2009 21:20 0 0 0
  • :) canım benim ya walla bende buranın tiryakisi oldum gelince seni bugulugözleri arıyorum yayın saatlerinde :) tabii gerçi sitede herkes çok nebileyim samimi ve sıcak kanlı ilk defa rastgele girdgim bir sitede uzun süre takıntılı kaldım ve hoşuma gitti. okuldan geliyorum zaten yemek felan hemenburda oluyorum emeği geçen herkese teşekkürler saygı sevgi ve dürüstlük çercevesi içerisinden gördgüm kadari ile burası
#25.02.2009 21:10 0 0 0
  • evet o olur işte şu en altaki kahverengi model hiçte fena sayılmaz ben böyle koyu tonları seviyorum kışın cırtlak renkler pek hoş gözükmüyor bende yada ben beğenmiyorum :)
#25.02.2009 21:06 0 0 0
  • yeni geldim arkedeşlerdeydik yeni evlenen bir çiftimiz varda altın aldık onlara :) hayırlı olsuna gittik işte :)
#25.02.2009 21:04 0 0 0
  • emeğine sağlık canım güzel modeller fakat benim tarzıma hiç uymuyorlar bu genç işi biz yaşlandık artığınbunları giyeceksin kotlarla felan ee bizede kot giydirmiyorlar hafta sonuda hep eşofman zaten iştee
#25.02.2009 21:02 0 0 0
#25.02.2009 20:57 0 0 0