Galatasaray Modasi

Son güncelleme: 16.05.2009 14:44
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage
    noimage

    noimage

    noimage
#26.02.2009 18:35 0 0 0
  • hım cim bomlu kankalar koşun gelinnn:)
#26.02.2009 20:15 0 0 0
  • 1.den Hhmn Almam Lazım Çoq güselmiş.....
#26.02.2009 20:38 0 0 0
  • Yeğenime Almıştım...PAylaşım için teşekkürler
#26.02.2009 20:48 0 0 0
  • bi$ey degil:))

    Ayisigi Besiktasli koyummii:D
#26.02.2009 20:56 0 0 0
  • rüküş ve ötesi
#26.02.2009 20:59 0 0 0
  • kiskanmaa
#26.02.2009 21:01 0 0 0
  • tek kelimeyle süper çiçek
    GS oluncada bir başka oluyo
#26.02.2009 21:03 0 0 0
  • evettt:D dur BJK modasini da açiim :)
#26.02.2009 21:05 0 0 0
  • televole gibi programlara çıkmasın bunu giyen yüzyılın rüküşü seçilir
#26.02.2009 21:05 0 0 0
  • beşiktaşlı koyimmi ne demek :D

    tabiikide :D
#26.02.2009 21:12 0 0 0
  • Ardaa:D

    Ayisigi koydum i$tee:D
#26.02.2009 21:18 0 0 0
  • çiçek :D
#26.02.2009 21:24 0 0 0
  • EMEĞİNE sağlık teşekkürler hepsi birbirinden güzel en büyük cimbomm
#26.02.2009 22:37 0 0 0
  • Eline saglık CiCeGiM hepside harika cimbomlu olarak hepsinden istiyorum.
#27.02.2009 23:12 0 0 0
  • Bu güzellikle kadiköy inler insalah,güzellige karsi güzel moda tisortlar,paylasimin icin tesekkürler.
#27.02.2009 23:23 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • çok güzeller
#27.02.2009 23:32 0 0 0
  • çiçek bize birer tane göndersen
#27.02.2009 23:38 0 0 0
  • Rica ederim:))

    Olur DIDEM sen sipari$leri yazzparalari toplaa:D
#01.03.2009 16:52 0 0 0