Galatasaray Modasi

Son güncelleme: 16.05.2009 14:44
  • çiçek paraları toplayamassam benim ceptenmi gitcek
#01.03.2009 17:07 0 0 0
  • yüzyılın rüküş modası için birde paramı veriyonuz
#01.03.2009 17:46 0 0 0
  • tabi verices
    çiçek bitanede sana sipariş verdi
#01.03.2009 18:32 0 0 0
  • evet DIDEM sen ödersin yok yok yari yariya sonra hediye ederizz

    Ardaa suss
#01.03.2009 20:46 0 0 0
  • çiçek yarıyarıyadan bi kuruş fazla vermem
    diğer takımlarada vericesmi profillerine dağıtalım birer tane ne dersin
#01.03.2009 20:50 0 0 0
  • güzel fikirr FBlilere bi$ey yok amaa

    yaa cimri olma belki yariyariyadan 1 kuru$ fazla vericenn
#01.03.2009 20:53 0 0 0
  • olmas çiçek yarıyarıyadan bi kuruş fazla verirsem şurdan şura yazmıyım
    fenerlilerede veriyos, bizim formayı görünce cinlensinler
#01.03.2009 20:57 0 0 0
  • yazmiyimmi yok yok onlarada bir kol saati vericezz temammi
#01.03.2009 21:03 0 0 0
  • tek keLime iLe Süperr
    neDe oLSa Cimbom

    bunLarin irkek verSiyonu varmi CiCem?
    benimkine aLCamDa
#11.03.2009 23:34 0 0 0
  • Süpperrrr :D
#14.03.2009 18:45 0 0 0
  • SheqeYy_BeBiSh irkek versiyonuna bakarim :Dbulursam haber ederim
#21.03.2009 10:46 0 0 0
  • 2. çok güzel gerçi galatasaray olsunda hepsi güzel
#18.04.2009 10:13 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler canım
#23.04.2009 01:36 0 0 0
  • çok qüzeLLer Çiçeqim emeqine saqLık:)
#16.05.2009 14:44 0 0 0