akcell

akcell

Üye
09.11.2004
Acemi Er
12
Hakkında

  • kardeş versiyon dan deil o .. buyuk ihtimal tema yuklemisindir sen temasız kullan telefonu yuzde yuz artar hız ekrana elinden geldigi kadar resim koyma bos kalsın baska cozumu yok
#24.11.2006 14:38 0 0 0
#28.04.2005 09:22 0 0 0
#27.02.2005 12:22 0 0 0
  • yav arkadaşlar peki kimse izlemiyosa neden yayında bu programlar?

    sunu söylemeden de geçemeyecem ünlüler çiftliğindeki diğer canlılar daha ünlü.......................
#11.11.2004 16:25 0 0 0
#11.11.2004 16:17 0 0 0