altaydeniz

altaydeniz

Üye
03.07.2008
Acemi Er
21
Hakkında

#28.01.2010 23:28 0 0 0
  • değerli arkadaşım kaktüs,gercekten cok yaralı bir paylaşıma imza atmışsınız.bizler gibi flasha yeni başlayanlara cok yararlı bir bilgi.eğer izin verirseniz bu flashı bilgisayarına indirmek istiyorum.efektler konusunda bana baya bir yardımı olacaktır sanırım.
#05.07.2008 14:52 0 0 0
  • yorumlarınız icin teşekkürler arkadaşlar.
    atesilder hocam sizler sayesinde tekrar sizlere teşekkürler
#05.07.2008 14:33 0 0 0
  • sayın hocam ilk calışmamı ilgili konuya aktardım:)
    size zahmet bir bakarmısınız.nasıl olmuş.değerli yorumlarınızdan beni mahrum etmeyin
#05.07.2008 03:30 0 0 0
  • öncelikle bu sitenin yapımında emeği gecen ve böyle bir fırsatı bizlere verdikleri icin değerli hocalara teşekkürler.
    gercekten cok yararlı bir site,bunu iltifat olsun diye demiyorum.gercek bu
    buradan aldığım bilgiler ile ilk flash calışmamı yapmanın mutluluğu icerisindeyim.
    acemiliğim olduğundan mutlaka hatalarım olacaktır.kusura bakmayın.


    [swf1]altaydeniz-ben-buyudum-anne.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]altaydeniz-ben-buyudum-anne.swf[/swf4]
#05.07.2008 03:26 0 0 0
  • sayın hocam atesilder üyeliğimi kabul ettiğiniz icin teşekkürler.
    şunu merak ediyorum bu üyeliğin avantajları nedir. ihtisas odasında acılmış olan flash derslerini görme gibi bir yetkimiz varmı.eğer varsa ben halen o odada acılan konuları göremiyorum.

    kusura bakmayın mesajımı editliyorum:)biraz aceleci davrandım galiba .calışma grubunun yükselmesi adlı konuyu gördüm ve okudum:)
#05.07.2008 01:48 0 0 0
  • değerli arkadaşlar öncelikle sizlere selamlarımı sunuyor ve böyle bir sitenin yapımında emeği gecen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.sizden ricam benide bu güzel ortamın icine alırmısınız.bende flash yapmayı öğrenmek istiyorum.
    saygılar..
#03.07.2008 00:43 0 0 0
#03.07.2008 00:26 0 0 0