asalsayi

asalsayi

Üye
17.04.2007
Acemi Er
47
Hakkında

#20.04.2007 07:40 0 0 0
#19.04.2007 20:31 0 0 0
  • Konu: peki sen ?
    Güzel Bİr paylaşım

    teşekkür ederim
#19.04.2007 15:49 0 0 0
#19.04.2007 10:32 0 0 0
#19.04.2007 10:24 0 0 0
#19.04.2007 10:20 0 0 0
#19.04.2007 10:17 0 0 0
  • Artık hayatla o ölüm arasındaki ince çizgiden yoruldum. Hiçbir yere tutunamıyorum. Her el attığım şey aslında kayıp gidiyor ve ben hayata yetişemiyorum. İçimdeki bu med-cezirlerle başa çıkamıyorum. Dibe vurdum demek eksik olur ben hayata tümüyle yenildim biliyorum. Sanma ki bu sitem sana ben dönüp hayata sitem ediyorum. Sen ordaymışsın gibi de sana anlatıyorum. Oysa bu satırlar kendime. Hani deli demesinler diye.

    Sanırım Bazen dibe vurmak çıkış için tek ihtiyaç duyduğumuz şey.
#19.04.2007 10:00 0 0 0
#19.04.2007 09:55 0 0 0
  • Ama İlginç olan sanırım insanınmızın yaratıcı zekası olsa gerek
#19.04.2007 09:47 0 0 0
  • Konu: taslar
    Sanırım Şimdi "taş üstünde taş kalmamak" Deyiminin ne demek olduğunu daha iyi anladım

    Teşekkürler...
#19.04.2007 09:42 0 0 0
  • Konu: firca
    Böyle bir fırçaya sahip olmak isterdim.

    Teşekkürler paylaşımınız için...
#19.04.2007 09:29 0 0 0
  • Konu: Capkinim
    Çok Tatlı

    Benimde bir zamanlar buna benzer bir köpeğim vardı
#19.04.2007 09:11 0 0 0
  • Müptelası değilim sadece planlı bir şekilde izleyeceğim programı izler ve kapatırım.

    Ve şuna eminim geceleyin uykusuzluğun bir numaralı sebebi tv seyretmek.
#19.04.2007 08:58 0 0 0
  • Aziz Yıldırım Sağolsun başkan olduğu sürece daha bizler yani BJK lılar GS liler daha çook şampiyon oluruz
#19.04.2007 08:53 0 0 0
#19.04.2007 08:47 0 0 0
  • Kamuflaj konusunda doğanın üstünlüğü tartışılmaz.İnsanın hayranlıktan ağzı açık Kalıyor
#19.04.2007 08:35 0 0 0
#19.04.2007 08:29 0 0 0
#19.04.2007 08:24 0 0 0