BATILIMM

BATILIMM

Üye
28.06.2004
Uzman Onbaşı
3.150
Hakkında

  • Konu: Ağladım
    Ağladım

    Dün gece uzun uzun
    Seni andım ağladım.
    Sonu yok yolumuzun
    Ona yandım ağladım

    Kim bilir acımızı
    Bu yasak aşkımızı
    O eski şarkımızı
    Çaldım-çaldım ağladım! ..

    Dolaştım sokaklarda
    Ağaran şafaklarda
    Seni senden uzakta
    Sardım sardım ağladım

    İmrendim sevenlere
    Sarılıp gidenlere
    Elele gezenlere
    Baktım baktım ağladım

    Benimsin bende değil
    Ellerim sende değil
    Yanmamak elde değil
    Yandım yandım ağladım.

    Tuza bastım yaramı
    Aşkla açtım aramı
    Sensiz son sigaramı
    Yaktım yaktım ağladım.
    Ahmet Selçuk İLKAN
#12.08.2004 19:10 0 0 0
  • Konu: DOST
    DOST

    Bir gece habersiz bize gel
    Merdivenler gıcırdamasın
    Öyle yorgunum ki hiç sorma
    Sen halimden anlarsın
    Sabahlara kadar oturup konuşalım
    Kimse duymasın
    Mavi bir gökyüzümüz olsun kanatlarımız
    Dokunarak uçalım.

    insanlardan buz gibi soğudum,
    işte yalnız sen varsın
    Öyle halsizim ki hiç sorma
    Anlarsın.
    Cahit KüLEBi
#12.08.2004 19:07 0 0 0
  • Konu: Giderim
    Giderim

    Artık seninle duramam,
    Bu akşam çıkar giderim.
    Hesabım kalsın mahşere,
    Elimi yıkar giderim.

    Sen zahmet etme yerinden,
    Gürültü yapmam derinden,
    Parmaklarımın üzerinden,
    Su gibi akar giderim.

    Artık sürersin bir sefa,
    Ne cismim kaldı ne cefa,
    Şikayet etmem bu defa,
    Dişimi sıkar giderim.

    Bozar mı sandın acılar,
    Belaya atlar giderim,
    Kurşun gibi mavzer gibi,
    Dağ gibi patlar giderim.

    Kaybetsem bile herşeyi,
    Bu aşkı yırtar giderim,
    Sinsice olmaz gidişim,
    Kapıyı çarpar giderim.

    Sana yazdığım şarkıyı,
    Sazımdan söker giderim,
    Ben ağlayamam bilirsin,
    Yüzümü döker giderim.

    Köpeklerimden kuşumdan,
    Yavrumdan cayar giderim,
    Senden aldığım ne varsa,
    Yerine koyar giderim.

    Ezdirmem sana kendimi,
    Gövdemi yakar giderim,
    Beeddua etmem üzülme,
    Kafama sıkar giderim.
    Ahmet KAYA
#12.08.2004 19:05 0 0 0
  • BEKLEYENLER İÇİN

    Bir ayak sesi duymayayım
    Kapıya koşuyorum
    Gelen sen misin diye
    Bir sarı saç görmeyeyim
    Yüreğim burkuluyor
    Ağlamaklı oluyorum
    Her şey bana seni hatırlatıyor
    Gökyüzüne baksam
    Gözlerinin binlercesini görürüm
    Bir rüzgar değse yüzüme
    Ellerini düşünmeden edemem
    Yaktığım bütün sigaraların dumanları sana benzer
    Tadı senden gelir
    Yediğim yemişlerin
    İçtiğim içkilerin
    Ve içimdeki bu dayanılmaz sıkıntı
    Bu emsalsiz hüzün
    Seni beklediğim içindir

    Resmine bakamaz oldum
    Uykulardan korkuyorum artık
    Utanıyorum odamdaki bütün eşyalardan
    Şu sedir hala gelip oturmanı bekliyor
    Şu ayna karşısında güzelliğini seyretmeni
    Şu kadeh dudaklarına değebilmek için duruyor masada

    Ve şu saat geldiğin anda
    Durabilir sevincinden
    Zaman çıldırabilir
    Çünkü benim dünyamda
    Ölümsüzlük, seni sevmek demektir.

    Bir çocuk doğmayı bekler
    Bir ağır hasta ölmeyi
    Bitkiler yağmur ve güneşi bekler
    Yalnız bir kadın sevilmeyi
    Ve düşün ki bir adam
    İçinde bütün bekleyenlerin korkusu ve ümidi
    Seni bekler
    Asılmayı bekleyen bir idam mahkumu gibi

    Sen gelinceye kadar
    Pencerem kapalı duracak
    Rüzgar gelmesin diye
    Artık perdeleri açmayacağım
    Gün ışığı girmesin diye
    Sonra kahrolacağım
    Bu karanlıkta, bu derin yalnızlıkta
    Ve günlerce gecelerce haykıracağım
    Nerdesin diye, nerdesin diye

    Bir gün bu kapıdan sen gireceksin
    Biliyorum
    Ergeç bu bekleyişin bir sonu gelecek
    Yıllarca sonra
    Öldüğüm gün bile gelsen
    Bütün bu bekleyişlerimi ve öldüğümü unutup
    Çocuklar gibi sevineceğim
    Kalkıp sarılacağım ellerine
    Uzun uzun ağlayacağım

    Ümit Yaşar OĞUZCAN
#12.08.2004 19:02 0 0 0
  • Konu: Özlemek
    Özlemek

    Birden özleyiveriyorsunuz...
    Çoktan unuttuğunuzu sandığınız
    ya da yalnızca bir kere karşılaştığınız
    ve özlemek için yeteri kadar tanımadığınız birini
    bir sabah çılgınca özleyerek uyanıyorsunuz.

    Rüyalarınız, içinizdeki o gizli, esrarını ele vermez büyücü,
    siz çarşaflarınızın arasında,
    bütün tehlikelerden uzak,
    güvenle yattığınızı sandığınız bir anda,
    usulca ruhunuza sokulup,
    sizden habersiz oralara yığılmış cephanelikleri
    birer birer ateşleyiveriyor.
    İnfilaklarla sarsılarak uyanıyorsunuz.
    Hayatınızda olmayan birini hayatınıza almak,
    ona dokunmak,
    onun sesini duymak için kıvranırken buluveriyorsunuz kendinizi...

    Özlemek, o yakıcı istek,
    bilinen herşeyi ve önem sırasını değiştiriveriyor.
    Özlediğiniz ise çok uzaklarda...
    Yanında olmasını istediğiniz halde
    yanınızda olmayan bir tek kişi,
    yanınıza bile yaklaşmadan,
    hatta onu özlediğinizden
    ve onu istediğinizden haberdar bile olmadan,
    bütün hayatı,
    bütün görüntüleri eritip
    başka kılıklara sokuyor...
    Ahmet ALTAN
#12.08.2004 18:57 0 0 0
  • Bakışların
    Biliyorum, simdi uzaklardasin.
    Sesimi duyamaz, elimi tutamazsin,
    halimi soramaz, gözyasimi anlamazsin.
    Son bakisin benim zindanim oldu.

    Gitmiyor, gitmiyor, aklimdan çikmiyor.
    Affetmez bakislarin, yüregim sizliyor.
    Ask hatasi çok zor oluyormus,
    Anladim, ask zindani ne yapiyormus.

    Bagislarmisin yansam yaninda.
    Bir ömür boyu dursam basinda.
    Bak güller soldu, askim hüsran oldu.
    Son bakisin benim zindanim oldu.

    Ahmet Arslan
#12.08.2004 13:42 0 0 0
  • .":*¨`*:". .":*¨`*:".
    ::: :::(¯`". Hadi gökyüzünden senin için tuttuğum,(¯`".
    *: :* (¯`". Üzerine tüm duygularımı yüklediğim , (¯`".
    ".. .." (¯`". Yıldızı al, yüreğimden yüreğine yollar (¯`".
    *-:¦:-* Var. Hadi benim için uzaklardan bir (¯`".
    (¯`".(¯`".(¯`".(¯`". ... Tebessüm yolla. (¯`".(¯`".(¯`".(¯`".(¯`".
#12.08.2004 13:30 0 0 0
  • GİZLEDİKÇE AŞK

    Kışın soğuk balıktan günlerini sayıyorum ağımda.
    O yaza hiç dönülmeyecek!
    O başlatılmamış, o varsayılan ortasında yaşanmış sevda
    yakılmamış bir mum gibi aklımda.
    Kesik ağzıyla suları eğrilten
    boğaza karşı durup da
    oraların kuşu yalıçapkınını hecelemiştik
    beyaz bir yelkenli gecesiyle sulara.

    Kışın vurgusu açık, bağımsız bir ses,
    esiyor bize değmeden, bizden almadan
    hiç uğramadığımız bir yerlerden doğruca.
    Uçuyor cinsiyetin kindar ağzıyla.
    İbret olsun diye savuruyor
    uzaklara bir meddücezir haritasını.
    Ne uzanma, ne geri çekiliş;
    biz varsayılanın ortasında
    iki içine işleyen zaman,
    iki uyurgezer nokta.

    Şimdi sen bile bu şiir için
    çeperleri kapanmış, kendi başına bir ses,
    kışın soğuk balıklardan takviminde
    sadece kendine dökülen bir yapraksın.

    Yalıçapkını yeni bir sözcüğe uçuyordur şimdi
    bilmediğimiz bir lugatta.

    ADNAN ÖZER
#10.08.2004 16:52 0 0 0
#10.08.2004 16:49 0 0 0
  • HER SABAH, YANILMAK !..

    sabah olmak her gece kolay mı sanırsınız
    bulutları dağıtıp güneş olarak doğmak
    denizle gök arasında çiy yorgunu şehre
    kurşun kubbeleri buğulu minareleri ıslak
    soğuk bir trenden inmiştiniz / yalnızdınız

    bilmem kaçıncı defadır / yine yanılmıştınız

    hiç uyumamıştınız / gözleriniz yanıyordu
    yolculuk sanki bitmemişti / birdenbire
    kendinizi vagonda unuttuğunuzu sandınız
    sanki katar soluk soluğa tırmanıyordu
    dumanlı rampaları / bir kılıç gibi çıplak
    tiz çığlıklarıyla aydınlığı doğrayarak

    bilmem kaçıncı defadır / yine yanıldınız

    jilet mavisi bir kadın elinde purosu
    değdiği yer açılıyor çok fena keskin
    kim olduğunu bilen yok / işin doğrusu
    yüzünü kaybetmiş aynalarda arıyordu
    amerikan bara tünemiş sek vodka içiyor
    geçmişinden rusça bir şarkı arayarak
    sarhoş olmamak en büyük korkusu

    bilmem kaçıncı defadır / yine yanıldınız

    elbet en kötüsü sokaklarda tutuklanmak
    hani bir kere iki yanınızda iki sivil polis
    beyoğlu'ndan çekilip nasıl koparılmıştınız
    nabız gibi vuran o kötü ve karanlık his
    yakanızı hala bırakmadı asla bırakmayacak

    bilmem kaçıncı defadır / yine yanıldınız

    ATTİLA İLHAN
#10.08.2004 16:47 0 0 0
  • BEN ARTIK KÜSÜM

    beni de kırdılar içimde kırdılar
    karanlık camlardan sular akıyordu
    şimşekli bir boşlukta saat vurdu
    beni de kırdılar belki yalnızdılar
    belki onların da çocukluğu yoktu
    bütün şarkılara kapalıydılar
    bir genç kız değmemişti saçlarına

    beni de kırdılar ben artık küsüm
    yağmurları yağmıyor ağaçlarıma
    sularından içmiyorum susadım ama
    beni de kırdılar soğuk bir ölüm
    çevik bir bıçak gibi çakıldı aklıma
    oysa bir şarkıyım yeniden doğan günüm
    bütün şarkılara kapalıydılar

    ATTİLA İLHAN
#10.08.2004 16:45 0 0 0
  • DOSTLAR BENİ HATIRLASIN

    Ben giderim adım kalır,
    Dostlar beni hatırlasın.
    Düğün olur, bayram gelir,
    Dostlar beni hatırlasın.

    Can bedenden ayrılacak,
    Tütmez baca, yanmaz ocak,
    Selam olsun kucak kucak,
    Dostlar beni hatırlasın.

    Açar solar türlü çiçek
    Kimler gülmüş, kim gülecek
    Murat yalan, ölüm gerçek,
    Dostlar beni hatırlasın.

    Gün ikindi akşam olur,
    Gör ki başa neler gelir,
    Veysel gider, adı kalır
    Dostlar beni hatırlasın


    AŞIK VEYSEL

    bu adreste belkide hayatta son günüm
#10.08.2004 16:32 0 0 0
#10.08.2004 13:55 0 0 0
#10.08.2004 13:54 0 0 0
#10.08.2004 13:53 0 0 0
#10.08.2004 13:52 0 0 0
#10.08.2004 13:51 0 0 0
#10.08.2004 13:50 0 0 0
#10.08.2004 13:49 0 0 0