ya ben neden bulamıyorumm dediginizi yapıyorummm msn den konusurken baslat calıstır yapıyorum dosya yolluyorum kişiye ama ip sş cıkmıyo bulunamadı falan yazıyo neden olmuyo arkadaslarr
çok önemli işletiliyorumm ve nereden oldugunu merak ediyorumm bana yardım edinnn lütfennn önemini arz ederimmm