BLaCK-EaGLe

BLaCK-EaGLe

Üye
19.02.2006
Asteğmen
11.161
Hakkında

#18.12.2010 10:43 0 0 0
#16.12.2010 22:58 0 0 0
#16.12.2010 14:46 0 0 0
  • Kaptanımızdan Derbi Değerlendirmesi

    Kaptanımız İbrahim Üzülmez, Galatasaray derbisinde iyi bir mücadele sergileyerek Ali Sami Yen Stadı'ndan 3 puanla dönmeyi hedeflediklerini söyledi.

    İnternet sitemize konuşan kaptanımız İbrahim Üzülmez, Pazar günü Ali Sami Yen Stadı'nda Galatasaray ile zorlu bir karşılaşma oynayacaklarını belirtti.

    Üzülmez, "Bizim için çok önemli bir derbi. İki takım da son haftalarda istediği sonucu alamıyor. Derbi maçlar her zaman zor olmuştur. Biz, Ali Sami Yen'e kazanmak için gideceğiz" dedi.

    "Derbi maçta isteğimizi, hırsımızı, mücadelemizi sahaya yansıtacağız" diye konuşan İbrahim Üzülmez, sözlerini şöyle sürdürdü:

    "Her şeyden önemlisi bir takım görüntüsünde sahaya çıkıp, Beşiktaş'a yakışır şekilde mücadele edip, üç puan almayı hedefliyoruz."
#23.11.2010 16:39 0 0 0
  • Antrenman Günlüğü
    23.11.2010

    Futbol takımımız, Galatasaray ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarına sabah yaptığı antrenmanla devam etti.

    Yaklaşık 1,5 saat süren antrenmana tedavilerine devam edilen Rüştü Reçber, Ersan Gülüm, Ricardo Quaresma, Bobo, Ekrem Dağ, Tomas Sivok, Fabian Ernst, Mehmet Aurelio, Nihat Kahveci ve Matteo Ferrari katılmadı.

    Takım halinde yapılan ısınma koşularının ardından 5'e 2 pas çalışması yapan ekibimiz, yarım sahada taktik çalışmalarla antrenmana devam etti. Alan savunması, dar alanda top kontrolü, pas ve kanat çalışmaları yapan siyah-beyazlılarımız, antrenmanı çift kale maçla tamamladı.

    Takımımız, hazırlıklarını yarın (24 Kasım) saat 10.30'da basına açık yapacağı antrenmanla sürdürecek.
#23.11.2010 16:39 0 0 0
  • Gençlerbirliği:0 Beşiktaş:2

    Futbol takımımız, Spor Toto Süper Lig'in 12. haftasında Gençlerbirliği'ni Ankara 19 Mayıs Stadı'nda 2-0 mağlup etti.

    Ankara'da oynanan karşılaşmaya tempolu başlayan siyah-beyazlılarımız, Guti'nin yönlendirdiği ataklarla etkili olmaya çalıştı. Rakibinden dönen topları kazanarak baskılı oynayan ekibimiz, Quaresma'nın bindirmeleriyle gol aradı. Duran toplarla da etkili olmaya çalışan takımımız, 20. dakikada Tabata'nın frikiğiyle gole yaklaştı ancak kaleci Serdar, topun filelere gitmesine izin vermedi. Kontra ataklarla tehlikeli olmak isteyen ve defansın arasına atılan toplarla gol arayan Gençlerbirliği, yaptığı sert savunmayla kalesini korumaya çalıştı. İlk yarım saatten sonra ataklarını sıklaştıran ve Hurşut'un uzaktan çektiği şutlarla gol arayan başkent temsilcisi karşısında siyah-beyazlılarımız aradığı golü 45. dakikada buldu. Tabata'nın düşürülmesiyle kazanılan penaltı vuruşunu Guti gole çevirdi ve ilk yarı 1-0 üstünlüğümüz ile sona erdi.

    İkinci yarıya beraberlik için çıkan Gençlerbirliği'nin açık bir oyunu tercih etmesiyle daha rahat pozisyonlar bulan takımımız, rakip kalede pozisyonlar bulsa da değerlendiremedi. Beraberlik için ofans bölgesine daha fazla oyun alan kırmızı-siyahlıların bir topu direkten döndü. Rakip takımın ataklarına savunma yaptığı zamanında müdahalelerle engel olan siyah-beyazlılarımız, Hilbert'in 90+5. dakikada attığı golle karşılaşmadan 2-0 galip ayrıldı.

    MAÇIN AYRINTILARI

    Stat: Ankara 19 Mayıs Stadı

    Hakemler: Abdullah Yılmaz, İsmail Köse, Serkan Akarca, Çağatay Şahan (4. Hakem)

    Gençlerbirliği: Serdar, Orhan, Mahmut, Kulusic, Murat, Cem Can, Oktay (Dk. 71 Soner), Serkan, Hurşut, Smeltz (Dk. 63 Billy Mehmet), Jedinak

    Yedekler: Özkan, Alparslan, Billy Mehmet, Patiyo, Cem Atan, Soner, Emre

    Teknik Direktör: Ralf Zumdick

    Beşiktaş: Rüştü Reçber (Dk. 90), Roberto Hilbert, İbrahim Toraman, Ersan Gülüm, İbrahim Üzülmez, Mehmet Aurelio, Fabian Ernst, Guti (Dk. 83 Mert Nobre), Rodrigo Tabata (Dk. 73 Necip Uysal), Filip Holosko (Dk. 88 Erhan Güven), Quaresma

    Yedekler: Cenk Gönen, İsmail Köybaşı, Erhan Güven, Necip Uysal, Onur Bayramoğlu, Tomas Zapotocny, Mert Nobre

    Teknik Direktör: Bernd Schuster

    Goller: Guti (Dk. 45 Pen.) Hilbert (Dk. 90+5)

    Sarı Kartlar: Kulusic (Dk. 17), Serdar Kulbilge (Dk. 19), Guti (Dk. 19), Murat (Dk. 45), İbrahim Üzülmez (Dk. 58), Tabata (Dk. 70)

    1. DEVRE

    4. dakikada Hurşut'un uzaktan çektiği şut Rüştü'de kaldı.

    5. dakikada Guti'nin pasına hareketlenen Quaresma'nın şutunu kaleci Serdar son anda kurtardı.

    7. dakikada Fabian Ernst'in uzaktan çektiği şut az farkla auta çıktı.

    20. dakikada Tabata ceza sahası önünde kullandığı serbest vuruşu doğrudan kaleye gönderdi ancak kaleci Serdar son anda uzanarak topu kornere çeldi.

    27. dakikada defansın arkasına atılan topa hareketlenen ve hızla ceza sahasına girip İbrahim Toraman'dan sıyrılan Smeltz'in vuruşunu Ersan son anda önledi.

    35. dakikada Orhan'ın şutu auta gitti.

    42. dakikada defansın arkasına gönderilen topta Rüştü kalesini terk ederek Smeltz'ten önce topun sahibi oldu.

    44. dakikada Hurşut'un ceza sahası sol çaprazından çektiği şutu Rüştü kurtardı.

    45. dakikada İbrahim Üzülmez soldan ortaladı, Tabata kafaya yükseldi ancak yerde kalınca hakem tereddütsüz penaltı noktasını gösterdi. Penaltı vuruşunu kullanan Guti topu kalecinin sağından filelere göndererek takımımızı 1-0 öne geçirdi.

    2. DEVRE

    49. dakikada Quaresma soldan kaptığı topla hızla içeri doğru katetti. Rakiplerinden zarif bir şekilde sıyrılan Portekizli yıldız, topu içeri çevirdi ama kaleci Serdar topu kesti.

    53. dakikada Oktay soldan içeri pasını verdi ancak top doğrudan dışarı gitti.

    64. dakikada Quaresma'nın pasıyla Guti içeri girdi. İspanyol oyuncumuzun vuruşundan önce savunma araya girerek tehlikeyi önledi.

    76. dakikada ceza sahasına ortalanan topa Billy Mehmet kafayla vurdu ancak top Rüştü'de kaldı.

    80. dakikada Serkan Çalık'ın sert şutunu Rüştü çeldi, direğe çarpan top dışarı çıktı.

    90+5. dakikada Hilbert'in sağ çaprazdan yaptığı vuruş filelerle buluştu ve takımımız durumu 2-0 yaptı.
#14.11.2010 23:25 0 0 0
  • Konu: BJK CLub
    nerelerdesin kardeşim sen ya...
#14.11.2010 23:24 0 0 0
#06.11.2010 09:43 0 0 0
#05.11.2010 12:31 0 0 0
  • Porto - Beşiktaş Maçına Doğru

    Futbol takımımız, UEFA Avrupa Ligi L Grubu 4. haftasında Porto ile oynayacağı maç için Çarşamba günü Portekiz'e gidecek.

    Siyah-Beyazlılarımız, 4 Kasım Perşembe günü Türkiye saati ile 22.05'te Dragoa Stadı'nda Porto ile karşı karşıya gelecek.

    Takımımız, bu mücadele için 3 Kasım Çarşamba günü saat 10.00'da özel bir uçakla Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Porto'ya hareket edecek.

    Futbol takımımız, Çarşamba günü Türkiye saati ile 21.30'da Dragao Stadı'nda yapacağı antrenmanla hazırlıklarını tamamlayacak. Çalışmanın ilk 15 dakikalık bölümünde basın mensupları görev yapabilecek. Antrenmanın öncesinde ise Teknik Direktörümüz Bernd Schuster, basın mensuplarının sorularını yanıtlayacak.

    Takımımız, maçın ardından Cuma günü sabah saatlerinde yine özel bir uçakla İstanbul'a doğru yola çıkacak.
#01.11.2010 10:30 0 0 0
#01.11.2010 10:30 0 0 0
#01.11.2010 10:20 0 0 0
#25.10.2010 16:46 0 0 0
#25.10.2010 16:45 0 0 0
#22.10.2010 10:31 0 0 0
#21.10.2010 08:05 0 0 0
#21.10.2010 08:03 0 0 0
  • Beşiktaş-Porto Maçına Doğru

    UEFA Avrupa Ligi L Grubu 3. haftasında Perşembe günü ağırlayacağımız Porto, yarın akşam İstanbul'a gelecek.

    Siyah-Beyazlılarımız, Portekiz temsilcisi Porto ile 21 Ekim Perşembe günü saat 20.00'de Fiyapı İnönü Stadı'nda karşı karşıya gelecek.

    Porto takımı 19 Ekim Salı günü akşam saatlerinde İstanbul'a gelecek. Rakibimiz son çalışmasını Çarşamba günü saat 19.00'da Fiyapı İnönü Stadı'nda yapacak. Basın mensupları çalışmanın ilk 15 dakikalık bölümünü takip edebilecek. Antrenman öncesinde saat 18.30'da ise Porto teknik direktörü basın mensuplarının sorularını yanıtlayacak.

    Futbol takımımız, Porto mücadelesinin son hazırlık çalışmasını 20 Ekim Çarşamba günü saat 17.30'da BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde yapacak. Antrenmanın ilk 15 dakikalık bölümü basına açık olacak. Saat 17.00'de ise teknik direktörümüz Bernhard Schuster, basın toplantısı düzenleyecek.
#18.10.2010 12:36 0 0 0
  • Antrenman Günlüğü
    18.10.2010

    Futbol Takımımız, Perşembe günü Porto ile oynayacağı UEFA Avrupa Ligi maçının hazırlıklarını sabah yaptığı antrenmanla sürdürdü.

    Antrenmana tedavileri devam eden Ekrem Dağ, Mehmet Aurelio, Ricardo Quaresma, Tomas Sivok, Ferrari ve Holosko katılmadı. Bobo, Fatih Tekke, Erhan Güven ve Guti ise takımdan ayrı çalıştı.

    Kulüp doktorumuz Devrim Urgun, Bobo'nun bugün hafif ağrıları olduğu için takımdan ayrı çalıştığını, yarın takımla birlikte antrenman yapacağını söyledi.

    Çift kale maç sırasında Ersan Adem Gülüm ile girdiği ikili mücadelede sol alt baldırına darbe alan Nobre, antrenmanı yarıda bıraktı. Nobre'nin durumu, yarın sabah yapılacak kontrollerinden sonra netleşecek.

    Isınma koşularıyla başlayan antrenman pas çalışmaları ve dar alanda maçla sürdü. Siyah-Beyazlılarımız daha sonra yarım sahada çift kale maç oynadı. Antrenman şut çalışması ile sona erdi.

    Takımımız hazırlıklarını yarın (19 Ekim) saat 10.30'da basına kapalı gerçekleştireceği antrenmanla sürdürecek.

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#18.10.2010 12:35 0 0 0