Adama akil vereceginize yardim etseniz cok daha güzel olur bence yok somee ac yok vb kur . Adam yardim istemis siteyi ne yapayim dememis ... Arkadasim bana sitenin ismini söylermisin . Senin arkadasin sana ftp bilgilerini vermis tamam hos güzel acaba ftp ici bos mu verdi yoksa herhangi bi portal kurup mu sana verdi onun admin panelimini soruyorsun yoksa hostunun panelinimi istiyorsun orayi anlamadim eger ki hostunun admin panelini istiyorsan ..
Bunlarin herhangi birisinden hostunun paneline girebilirsin yanlız karistirma ftp icin kullanici adi ve sifre vermis ftp icin verdigi sifre hostunun admin paneliyle uymayabilir onuda ayriyetten istersin eger daha önceden vermemisse . Bu arada siteninismi.com yazdim .com diye tahmin ettim domainin uzantisi .net .org vb. ' de olabilir ona göre yazarsin artik . Eger ki siteni kurulu bi sekilde verdiyse onunda admin panelini bulabiliriz . Sadece sorunu düzgün anlatman yeterli
Bu script myteknolojinin kendi yaptigi script degil bu scriptin sahibi Emin Öztürk ' dür ve scriptin ismide whp hosting portali . Myteknoloji sadece editleyerek piyasaya benim diye sürmüs . Her haliyle belli . Özlemmedia scriptte üyelikte sorun var diyorsun yanlis anlamadiysam . Üyeliginde sorun yok bu sistemde üye oldugun zaman sifren mail adresine geliyor ve sadece gmaili destekliyor hotmail , mynet kisisel mail adresin vs. vs. desteklemez . Google a üye olup kodlarinda oynama yapip oynama yapip derken sadece kodlarda mail adresini degisiceksin o kadar ve üye olan herkese senin google a üye oldugun adresten sifreleri gidicek . Gmail ' i istemiyorum kendi kisisel adresimden sifreler gitsin diyorsan oda senin kodlama bilgine kalmis birsey . Bu arada simdi hatirladim dosyanin ismini hatirlamiyorum simdi üye olduktan sonra hata veriyodur ve sana dosyanin ismiyle hata satirini söylüyodur orda bilerek yapmislar sanirsam .send yapmislar oradaki noktayi silersen hic bi sorun kalmaz üyelikle ilgili . Yönetim girisine gelincede yönetim girisini hatirlamiyorum bi sorunu yok diye hatirliyorum ama bi ara vaktim olursa bakip söylerim sorunu size . Buradan samete sevgiler saygilar =) Öpüldün sekerim Sana rakip geliyor artik bende burda takilcam Ruzgar bey =)
Bu scripti indirmedim ama yorumlardan yola cikarak sunlari söyliyebilirim arkadasin birisi sil tamamdir demis . Baglanti yolu o baglanti yolunu sildigin zaman veritabanina nasil baglaniyor merak ettim dogrusu ... Bu tür baglantilari sunucu sahibine sorarak ögrenebilirsin . Misal sen host aliyorsun ve hostu aldigin kiside reseller var oda bu yolu ögrenemez . Host aldigin sunucu kimdeyse ondan ögrenebilirsiniz . Dosya yolunu ögrenin ve sistemi kullanin bence o kadar zor olmamasi gerekiyor .