caTL4k

caTL4k

Üye
11.02.2007
Er
425
Hakkında

#14.04.2008 11:10 0 0 0
#28.06.2007 20:24 0 0 0
#24.06.2007 19:03 0 0 0
  • ALINTI:
    Türkçe olmadan Türk Kültürü olmaz,
    Türk Kültürü olmadan Türk Kimliği bulunmaz,
    Kimliksizin öz güveni, özüne itibarı yoktur,
    Özüne itibarı olmayanın haysiyeti olur mu?
    Türk dediğin haysiyetsiz yaşamaz

    [SIZE4]cok hakLısın Türkiye Türk'dür Türk kaLacakdır..!



    Haddini BiLen Mertir Vatan BöLünmez Tekdir.Cumhuriyet İçinde Cumhuriyet Kuran Namerttir.Ne MutLu Türk'üm Diyene..!



    herkezi bende duyarLıLıga davet ediyorum ayrıca 'tamam' yerine 'ok' yazmakda bence yanLış sadece Türkçe
#19.06.2007 07:46 0 0 0
#11.06.2007 11:59 0 0 0
#11.06.2007 11:57 0 0 0
  • ALINTI:
    Canözüm;
    yoruldum bittim artık,
    bu sevda yordu beni gücüm kalmadı
    senden bu kadar ayrı yaşamak
    bitirdi , tüketti beni ...

    gene harika yapmıssın songuL abLa eLine emegine saqLık
#11.06.2007 11:52 0 0 0
#11.06.2007 11:50 0 0 0
#11.06.2007 11:49 0 0 0
#08.06.2007 08:59 0 0 0
#07.06.2007 18:55 0 0 0
  • Konu: Aşka
    guseL eLine saqLık
#07.06.2007 18:52 0 0 0
  • bunu burdan yazmam dogrumu bılmıyorum ama meLegim için bi aLLah rahmet eyLesin demesin yeterLi zaten benım meLegim cennetLikdi


    SENİ COOOK SEVİYORUM MELEGIM HEPDE SEVİCEM
#07.06.2007 12:56 0 0 0
  • meLegimin bana son msjı

    aşkım yazcam yazamıyorum eLim gitmiyor.korkuyorum bişe oLacak diye.içimde tarifsiz bir sıkıntı.sanki seni bidaha goremeycegım dıye.Bitanem beni bırakma beni sensiz yasatma SENİ ÇOOK SEVİYORUM

    benim meLegime yazdıgım ama okuyamdıgı son msj

    korkma meLegim hiç birsey oLmayacak bir hafta sonra burdasın.bir hafta sonra gene beraberız.Sabret meLEgim


    Tarih : 15 Haziran 2005
    Saat : 15:37
    Yer : AntaLya / KorkuteLi kara yoLu

    ve meLEgim bana msjı cekdıkden sonra benım ona yazdıgım cvpı okuyamadan Lanet oLası trafık kazasında .........
#07.06.2007 12:54 0 0 0
#07.06.2007 08:14 0 0 0
#07.06.2007 08:13 0 0 0
  • TşkürLer bu benim 300 msjım kendimi aLkışLıyorum 1 ayda 300 msj yapdım bu demek ki 36 ay sonra 10.800 msj oLcak sevındım 3 sene gorusurz
#06.06.2007 18:20 0 0 0
  • ozmana sadece geri don kalsın otekı konuyu kaldırırmısınız bırlesdırmıssınızde ıkısını benım zaten bılgım yokdu olsa yapmazdım
#05.06.2007 14:05 0 0 0
#05.06.2007 14:02 0 0 0