Ana Sayfa
Mesajlar
cemre09
Üye
15
Konular
1.013
Mesajlar
0
Takipçiler
Keşke her çocuğun, o küçük meleklerin yüzlerinde eşit mutluluk olsa...
Ne ilginçmiş şaşırdım
Paylaşım için teşekkürler Ben de çayı,kahveyi vb. çok sıcak içemem, iyi yapıyorum o zaman..
Ne kadar baskı görse de böyle bişey yapılmamalı, ne kadar utanç verici bir durum Allah ıslah etsin
teşekkürler
Teşekkürler Ben çok kullanırım"Allah ıslah etsin"
gelinlikler çok hoşmuş
çok şık hepside, güzeller paylaşım için teşekkürler
çok güzeller 4. ve 5. daha hoş
hepside çok güzel,teşekkürler
benimde canım dondurma çektii, çok güzel görünüyoo
Sameet nerdesin açtın gittin dükkanı, hiç baktığın yok
Ben de bulduklarımla birleştirmeyi düşünüyorum,hoca da kabul ederse projeyi uygulayacağım,teşekkür ederim yardımcı oldunuz
teşekkür ederim arkadaşlar
bilmem mi ben o veletleri hem çok tatlılar hem de bazen çıldırtıyolar
Tebessüm, tamam bugün ben getireyim temkinli gidelim demi nolur nolmaz?
çıkın yapalım yanımıza nolur nolmaz güvenme dayına ekmek al yanına demişler
tebessüm dur bi akşamı da bekleyelim sonra bakarız olmadı evde kendimiz yaparız yeriz
Proje çalışması hazırlıyorum.Velilere suyun biliçli kullanımı hakkında yazı göndereceğim.Çocuklara da resimler ile anlatacağım.Hocamız projeyi kabul ederse tabii..Suyun bilinçli kullanımı, su israfının engellenmesi konulu yazı arıyorum.