cemre09

cemre09

Üye
27.05.2007
Çavuş
2.101
Hakkında

#24.05.2009 18:46 0 0 0
#24.05.2009 18:30 0 0 0
#24.05.2009 18:28 0 0 0
#24.05.2009 15:38 0 0 0
#24.05.2009 11:10 0 0 0
#24.05.2009 11:08 0 0 0
#24.05.2009 10:54 0 0 0
#24.05.2009 09:33 0 0 0
#24.05.2009 09:31 0 0 0
#24.05.2009 09:29 0 0 0
  • Konu: Dondurmaa
    benimde canım dondurma çektii, çok güzel görünüyoo
#24.05.2009 09:25 0 0 0
#24.05.2009 09:04 0 0 0
#23.05.2009 19:54 0 0 0
#23.05.2009 15:09 0 0 0
  • Tebessüm, tamam bugün ben getireyim temkinli gidelim demi nolur nolmaz?
#23.05.2009 13:51 0 0 0
  • çıkın yapalım yanımıza nolur nolmazgüvenme dayına ekmek al yanına demişler
#23.05.2009 12:18 0 0 0
  • tebessüm dur bi akşamı da bekleyelim sonra bakarızolmadı evde kendimiz yaparız yeriz
#23.05.2009 12:15 0 0 0
#23.05.2009 12:11 0 0 0