cr@ckman

cr@ckman

Üye
02.12.2004
Uzman Onbaşı
4.433
Hakkında

  • Alican çok terbiyesiz bir çocukmus. Bir gün annesinin misafirleri konken
    oynamaya geleceklermis.Oglunun yanlis hareketlerde bulunacagindan korkan annesi misafirlere Alican terbiyesiz bir laf ederse kalkip gidiyormus
    gibi yapin belki utanir demis.Misafirler tamam deyip oyuna basladiklari
    sirada Alican içeri firlayarak"Anne anne limana bir gemi yanasti içinde
    bir sürü abaza denizci var,etrafta kari ariyorlar demis Bunun üzerine
    kadinlar ayaga kalkip gidermis gibi yapmislar. Bu sirada Alican atılmış "Oturun oturun daha birhafta buradalar "
#14.12.2004 16:18 0 0 0
  • Konu: Z harfi
    Temel mahkemede hakimin huzuruna geçmis hakim sormus oglum ismin ne temel fakat *z* si yok demis. hakimde eeeee oglum *temel*isminde zaten *z* harfi yoktur. demis. temelde hemen karsiligini verir.. ,,ee biz ne dedik ,
#14.12.2004 16:17 0 0 0
  • Konu: Temel Hamile
    Midesi ağrıyan Temel, doktora gider. Tanıdık olan doktor, Temel ile biraz dalga geçmek için, kısa bir muayeneden sonra hemen teşhisi koyar:
    - Temel, sen hamilesin.
    Temel, kendi kendine söylenir:
    - Ne? Yaktın beni Fadime, sana kaç kere "Sevişirken üste çıkma" demiştim.
#14.12.2004 16:17 0 0 0
  • Karadenizli vapur acentasina gitti: 'Biz vapuru kaçirduk, baska vapur bulur misunuz?' dedi. 'Kaç kisisiniz?[/swf2][swf3]Yediyuz.'. Acenta yetkilisi bu kadar müsteriyi kaçirmamak için hemen yeni bir vapur istedi. Vapur geldiginde Karadenizli ve arkadaslari rihtimda toplanmislardi. Ama nedense fazla kalabalik degillerdi. Görevli sordu: 'Hani yedi yüz kisiydiniz?'. 'Dogridur, iste pir, içi, uç, dort,pes, alti, yedi. Toplam yediyuz daa..' dedi Karadenizli. Kafasi atti acenta yetkilisinin. Karadenizliyi bir güzel dövdü ve: 'Eger, bir daha (i) yerine (u) dersen, canina okurum...' dedi. Ayni Karadenizli birkaç gün sonra bir bakkala gitti. 'Bana bir mim verin...' dedi. Bakkal anlayamadi, birkaç kez tekrar ettirdi, sonra eliyle göstermesini istedi. Karadenizlinin isaretine bakinca: 'Yooo, o mim degil mumdur.' dedi. 'Olsun, mim demek, dayak yemekten iyidir.' dedi Karadenizli.
#14.12.2004 16:16 0 0 0
#12.12.2004 16:17 0 0 0
  • arkadaşlar ben genel de internetted bazı alış verişle yapıyorum.Kredi kartı numarası veriyorum.Ancak bu hesabı özel olarak açtırdım.BU nedenden dolayı limiti çok düşük tutuyorum ve güvenle internette alışveriş yapabiliyorum
#12.12.2004 13:47 0 0 0
#10.12.2004 19:44 0 0 0
#09.12.2004 16:22 0 0 0
  • azıtmış valla şöyle alın bölgesinde boş alan var gibi ....
#09.12.2004 15:36 0 0 0
#09.12.2004 15:18 0 0 0
#09.12.2004 15:05 0 0 0
#09.12.2004 14:53 0 0 0
  • arkadaşlar bilgisayardan veya internet üzerinden çep telefonlarına mesaj yollama hizmeti veren bir link veya program varmı ?
#09.12.2004 13:43 0 0 0
  • wall dostum bende bizim dükkanda bu ağ olayları için bayağı uğraşıyorum:Bilgisayarlarımda xp yüklü ikisininde çalışma grubunu mshome,workgroup vs bu isimlerde pek önemli değil aynı olsun yeter.
    Bilgisayarlar belli bir süre bu şekilde çalıştıktan sonra kendiliğinden kayboluyor.çalışma grubu bilgisayarlarımı ğöster diyincede uzun süre bekledikten sonra bilsayar takılıp kalıyor.
    Ben bu problemi genelde ağı yeniden oluşturarak ev ağı kurarak buda olmadı ethernet kartımı kaldırıyorum ve tekrar yüklüyorum ve sorun kendiliğinden kalkıyor
    valla para olcak alcan birtane ethernet swich veya hub bakcan kefine
#08.12.2004 15:18 0 0 0
  • walla çok korktum .......................................
    .....................................akşam rüyama bile girebilr
#08.12.2004 12:35 0 0 0
  • dostum bende 2 yıldız birdalgıçım
    anlattıkların çok önemli şeyler
    dalarken bulara çok dikkat etmek lazım

    ha bide belli bir metreden sonra sarhoşluk başlıyor
    bir süre sonra kayboluyor
    evet evet yanlış duymadın yaşanmıs şeyler var
    mesela adamın biri bodysinin yanın dan ayrılıp bir deniz kızı görör gibi olmuş ve onun peşinden gitmiş

    yukarı çıktıkarın da ona bu durumu söyleyin ce inanamamış

#07.12.2004 18:22 0 0 0
#07.12.2004 17:03 0 0 0