Dilara66-Gülümcan

Dilara66-Gülümcan

Üye
26.05.2008
Albay
57.980
Hakkında

#31.12.2010 00:01 0 0 0
#30.12.2010 23:47 0 0 0
#30.12.2010 21:25 0 0 0
#30.12.2010 17:22 0 0 0
#30.12.2010 17:13 0 0 0
#30.12.2010 17:08 0 0 0
#30.12.2010 17:02 0 0 0
#29.12.2010 21:49 0 0 0
#29.12.2010 21:46 0 0 0
#29.12.2010 14:23 0 0 0
  • Ay yazık, biri yer biri bakar, işte kıyamet bundan kopar...
    Paylaşmaktan yoksun hayvan...
#27.12.2010 20:38 0 0 0
  • Konu: Eş Adayı
    Bencil diye böylesine derler...

#27.12.2010 20:22 0 0 0
#27.12.2010 20:19 0 0 0
  • Refik Bey!!!
    Elleriniz dert görmesin, çalışmalarınız her zaman ki gibi çok güzel.

#27.12.2010 19:53 0 0 0
#27.12.2010 19:48 0 0 0