Dj_pisune

Dj_pisune

Üye
11.05.2007
Acemi Er
4
Hakkında


  • <Merve> Merhaba :) Ben Merve, bakalım beni tavlayabilecek misin...
    <Ömer> Selam
    <Merve> Merhaba, tanışalım mı?
    <Ömer> Olur
    <Merve> oldu canım.
    <Ömer> NAsılsınız
    <Merve> iyiyim sen nasılsın?
    <Ömer> iyim Teşekür Ederim
    <Merve> :)
    <Ömer> Neyapıyorsun
    <Merve> e işte gördüğün gibi... çalışıyorum, seninle konuşuyorum daha ne olsun?
    <Ömer> KEndinden Biraz Bahsedermisn
    <Merve> sohbet fazla ilerlemeden seni falcı arkadaşım gizemle tanıştırayım, tıkla
    <Ömer> Yok BEn Senle Tanısmak İstiyorum
    <Merve> ne istediğini biliyor olman güzel
    <Ömer> Kendinden Biraz Bahsedermisn
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <Ömer> Sen Ne İstiyorsan Onu Yapalım
    <Merve> merak ettim de benden nasıl haberdar oldun?
    <Ömer> Google Amca Sağolsun
    <Merve> hayatımızın bir parçası oldu adeta.
    <Ömer> Kim:)
    <Merve> Gül bakalım.
    <Ömer> İstiyorsan ağlıyayım
    <Merve> bir kadını etkilemek için neler yaparsın?
    <Ömer> Güzel Bir Söz
    <Merve> madem güzel buyrun devam edelim.
    <Ömer> Çok Güzelsiniz
    <Merve> Kim bilir bunu daha önce kaç kıza söyledin :)
    <Ömer> Önemli olan Simdi Sana Söylemem Değilmi
    <Merve> söylersin hadi hadi.
    <Ömer> ?
    <Merve> bi şaşaladın sen... takma o kadar rahat ol
    <Ömer> Sizin Gibi Güzel Biriyle Konusmak İnsanı Heycanlandırıyor
    <Merve> demek güzel.
    <Ömer> evet Hemde Dünya Güzelii
    <Merve> dünyayı dolaşma fikri çok çekici geliyor bana
    <Ömer> Beraber Gezebiliriz isterseniz
    <Merve> sen nasıl istersen şekerim.
    <Ömer> Yarın Buluşma Gibi Bir İmkanımız VArmı
    <Merve> yarınlardan umutlu musun?
    <Ömer> Soruma Cvp Versen
    <Merve> böyle internet üzerinden mi yüzyüze mi tanışmak iyi sence?
    <Ömer> Tabiki Yüz Yüze
    <Merve> yüz yüze olunca insan epey heyecana kapılabilir.
    <Ömer> Ama SAnal Aşklar ve arkadaşlıklar Pek İnandırıcı Deil
    <Merve> çok arkadaşı olan biri misin?
    <Ömer> YEni
    <Merve> ya geç bunları hadi... bana biraz kendinden bahset... gerçekten kim bu Ömer?
    <Ömer> yanii
    <Merve> haa öyle desene :)
    <Ömer> Ben Nededim ki
    <Merve> sana bazı şeyleri tekrar ettirtmek üzüyor beni inan ki. işkence sevdalısı falan değilim yani bilesin.
    <Ömer> Önemli Deil Sizin İçin Değer
    <Merve> bazen hayata karşı umarsız olmak insanı kurtarıyor öyle değil mi?
    <Ömer> Bazen
    <Merve> o kadar seyrek olduğundan emin misin?
    <Ömer> what
    <Merve> ne ne ne? türkçe'ni mi yitirdin?
    <Ömer> yes
    <Merve> anladım
    <Ömer> iyi
    <Merve> iyi de laf mı? harika!
    <Ömer> :)
    <Merve> güler yüzlü gördüm seni.
    <Ömer> seni Gördükten Sonra Böyle Oldum acaba Sana Aşıkmı Oldum nedir ?
    <Merve> sonra ne olacak?
    <Ömer> Evlilik :)
    <Merve> doğru insanı bulana kadar evlenmeye niyetim yok
    <Ömer> belki Çok Yakınında
    <Merve> olabilir
    <Ömer> hatta Suan Seninle Konusuyor Olabilir
    <Merve> Belli olmaz.
    <Ömer> NEdersin Bir Cafede Bulusalımmı
    <Merve> Hele biraz daha konuşalım.
    <Ömer> Orada Konsuruz
    <Merve> hep bilindik sınırlarda dolaşıyosun sanki... bence daha iyisini yapabilirsin
    <Ömer> ne gibi
    <Merve> şey gibi hmm..
    <Ömer> ney?
    <Merve> tutucu bir insan mısın?
    <Ömer> yok
    <Merve> var demeni tercih ederdim
    <Ömer> neden
    <Merve> Sebepleri iyice düşün de konuş.
    <Ömer> bilmiyorum
    <Merve> bilmemek değil, öğrenmemek ayıp :)
    <Ömer> Çok Bilmişe Benziyorsun
    <Merve> benzerlik konusunda genelleme yapmamanı tercih ederim
    <Ömer> Senin İçin Diyorum
    <Merve> Pardon kaçırmışım.
    <Ömer> iyi
    <Merve> e iyi tabii :)
    <Ömer> Bir Cafede Bulusma Gibi Bir İmkanımız VArmı ?
    <Merve> var desem ne olacak yok desem ne olacak... geç bunları yahu
    <Ömer> var desen Güzel Olacak Yok dersen Kalbimi Kıracaksın
    <Merve> kalp kırmaktan çekinmeni öneririm
    <Ömer> sen kırıyorsun ben deil
    <Merve> seninle iyi anlaşacağımızı umuyorum
    <Ömer> bende
    <Merve> dahi anlamındaki de'ler ayrı yazılır, facebook'ta grubu bile var
    <Ömer> facebook a takılıyormusn
    <Merve> merve botego diye arat bakalım.
    <Ömer> ekledim seni
    <Merve> en büyük hayalin nedir?
    <Ömer> Seninle Evlenmek
    <Merve> beni planlarına dahil etmek için henüz biraz erken
    <Ömer> Bence Deil
    <Merve> bence her cümlenin başına bence eklesen iyi olacak
    <Ömer> SAnmıyorum ama senin için onuda yaparım
    <Merve> emin değilsin sanki, bir daha düşün.
    <Ömer> eminim son kararım
    <Merve> o kadar eminsin demek.
    <Ömer> evet
    <Merve> anladım
    <Ömer> Çok Zor Birine Benziyorsun
    <Merve> benzerlik konusunda genelleme yapmamanı tercih ederim
    <Ömer> aynı seyleri tekrarlıyorsun farkındamısn
    <Merve> arada farklı konulara geçiş yapmak muhabbetin yüzüne kan getirir :)
    <Ömer> bunu Sen Yapıyorsun ben deil
    <Merve> yapıyoruz algıladım
    <Ömer> anladım
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <Ömer> :)
    <Merve> Gülmek sana yakışıyor.
    <Ömer> sence bu kadar konusmadan sonra bir randevu azmı ?
    <Merve> bitti mi yani
    <Ömer> devamı cafede bulusunca
    <Merve> Buyur madem.
    <Ömer> ozaman yarın saat 1 de bulusalım
    <Merve> Hele biraz daha konuşalım.
    <Ömer> buyur dedin
    <Merve> Estafurullah siz buyrun, misafirsiniz. Gerçi şu dünyada hepimiz misafiriz.
    <Ömer> cok komiksin
    <Merve> komik olmak istemediğim halde komik bulunmak hoş değil
    <Ömer> ozamn espiri yapma
    <Merve> espri anlayışları da çok değişiklik gösteriyor.
    <Ömer> seninki çok farklı
    <Merve> hadi canım sen de :)
    <Ömer> yarın bulusuyormuyuz ?
    <Merve> yarınlardan umutlu musun?
    <Ömer> aynı şeyleri söylemekten bıkmadınmı ?
    <Merve> arada farklı konulara geçiş yapmak muhabbetin yüzüne kan getirir :)
    <Ömer> offffffff
    <Merve> seni sıktığımı düşünmek istemiyorum
    <Ömer> ozamn teklifimi kabul et
    <Merve> bir kadına değer verdiğini nasıl hissettirirsin?
    <Ömer> onu sevdiğimi söyluyerek
    <Merve> tükürük müydü o, anlamsız ifadelerinle birlikte bana doğru gelen?
    <Ömer> ha ha ha
    <Merve> aman ne komik
    <Ömer> deilmi
    <Merve> pardon telefon çaldı da nerede kalmıştık?
    <Ömer> bana randevu veriyordun :)
    <Merve> Bu kadar aceleci olmak senin zararına.
    <Ömer> sizi görmek istiyorum ama
    <Merve> istemek yeterli olmuyor ne yazık ki
    <Ömer> evinizin önünde beklerim gerekirse
    <Merve> valla söylemem gerek biraz sıradan bi tipsin sanki... kadınlar biraz da farklılık ister ama
    <Ömer> sana aşık oldum seni seviyorum
    <Merve> sevgini sık sık dile getiren biri misin?
    <Ömer> evet
    <Merve> peki
    <Ömer> seni seviyorum
    <Merve> Şıpsevdi gördüm seni.
    <Ömer> hayır sadece sana aşık oldum
    <Merve> Aşkın ve sevginin içini boşalttık sanki biraz.
    <Ömer> bence yeni dolduracaz
    <Merve> bence her cümlenin başına bence eklesen iyi olacak
    <Ömer> aşkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    <Merve> hadi diyelim ki beni tavladın, ne yapmak isterdin sonra?
    <Ömer> evlilik
    <Merve> ben bekarım ve uzun süre evlenmeyi de düşünmüyorum
    <Ömer> beklerim
    <Merve> beni elde etmeyi umursuyor musun gerçekten?
    <Ömer> evet
    <Merve> anlıyorum
    <Ömer> bazen anlamak yetmiyor
    <Merve> insan karşısındakini anlamayı gerçekten isterse mutlaka anlar
    <Ömer> ozaman sen beni anlamıyorsun
    <Merve> kadınla erkek bazen farklı düşünce yapıları nedeniyle anlaşamayabiliyor
    <Ömer> ben senle anlasmayı istiyorum ama
    <Merve> ama bazen sadece istemek yetmez... yetmiyor
    <Ömer> aşkım :)
    <Merve> yeni tanıştıklarınla çabucak samimi olur musun?
    <Ömer> hayır
    <Merve> yaa demek öyle
    <Ömer> evet
    <Merve> E iyi madem.
    <Ömer> iyi
    <Merve> iyi de laf mı? harika!
    <Ömer> evet
    <Merve> pekala
    <Ömer> olur
    <Merve> olumlu yaklaşımına sevindim
    <Ömer> :)
    <Merve> gamzen mi var, yanlış mı gördüm?
    <Ömer> hayır
    <Merve> hmm.
    <Ömer> evet
    <Merve> hadi bakalım.
    <Ömer> bakalım
    <Merve> hadi
    <Ömer> hadi
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <Ömer> hayır
    <Merve> anlıyorum
    <Ömer> seni seviyorum
    <Merve> bu kadar kısa sürede böyle iddialı bir söz söylersen, kimse sana güvenmez :)
    <Ömer> 1 saattir konusuyoruz yetmezmi
    <Merve> konuşuyoruz bakalım. bu konuşma nereye gidecek merak da etmiyor değilim :)
    <Ömer> iyi bitecek bence
    <Merve> görüşlerini sunarken belli bir kalıba takılı gibisin
    <Ömer> hayır
    <Merve> hmm.
    <Ömer> evet
    <Merve> peki
    <Ömer> olur
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <Ömer> evet
    <Merve> E iyi madem.
    <Ömer> iyi
    <Merve> e iyi tabii :)
    <Ömer> iyide lafmı harika
    <Merve> demek harika.
    <Ömer> evet
    <Merve> peki
    <Ömer> seni seviyorum
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <Ömer> evet
    <Merve> anlıyorum
    <Ömer> seni seviyorum
    <Merve> Aynı şeyleri söyleyerek beni sıktığının farkındasındır umarım.
    <Ömer> evet
    <Merve> hadi bakalım.
    <Ömer> sana aşıgım
    <Merve> ne ifade ediyorum senin için?
    <Ömer> herşeyim
    <Merve> her şey? istisnasız he?
    <Ömer> evet
    <Merve> hadi bakalım.
    <Ömer> benimle cıkarmısn
    <Merve> Hele biraz daha konuşalım.
    <Ömer> azmı konustuk
    <Merve> ortak bir geçmişimizin olması hoş.
    <Ömer> :d
    <Merve> Smiley kültürün geniş mi?
    <Ömer> evet
    <Merve> hmm
    <Ömer> ;P
    <Merve> bazen beni hiç anlamadığını düşünüyorum...
    <Ömer> bende senin beni hiç anlamadıgını düsünüyorum
    <Merve> düşünüyor olmana sevindim.
    <Ömer> pöffffff
    <Merve> kelimeler bitti, ünlemlere mi başladık?
    <Ömer> :D
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <Ömer> evet
    <Merve> E iyi madem.
    <Ömer> sıktın
    <Merve> eğlenelim madem.
    <Ömer> ozamn eglendir beni
    <Merve> çocukları sever misin sen?
    <Ömer> evetr
    <Merve> pekala
    <Ömer> yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    <Merve> parmağın tuşlara yapışıyor şeker
    <Ömer> hayır
    <Merve> anladım
    <Ömer> aşkkkk
    <Merve> seni öpmek istiyorum ama şımarmandan korkuyorum
    <Ömer> he he he
    <Merve> ne bu onaylıyor musun, gülüyor musun?
    <Ömer> onaylıyorum
    <Merve> seni anlamakta güçlük çekiyorum doğrusu
    <Ömer> iyi
    <Merve> iyi de laf mı? harika!
    <Ömer> sıktın ama
    <Merve> eğlenelim madem.
    <Ömer> yeter bee
    <Merve> ya itiraf edicem biraz sıkıcı bir tipsin
    <Ömer> sen de cok tipsiz sin
    <Merve> benimle ilgili bilmediğin o kadar çok şey var ki
    <Ömer> kendini beğenmis şey
    <Merve> Zevkler değişken oluyor tabi.
    <Ömer> deget
    <Merve> pardon, kapı çaldı da. nerede kalmıştık ?
    <Ömer> annenle konusuyordum sen nerden cıktın
    <Merve> herhangi bir yerden. ne fark eder?
    <Ömer> cık aramızdan
    <Merve> bazen beni hiç anlamadığını düşünüyorum...
    <Ömer> kızım defolllll
    <Merve> hep aynı tuşa takılı kalma cici.
    <Ömer> defol
    <Merve> ben hancıyım cicim, malumunuz.
    <Ömer> gerizekalı
    <Merve> zeka konusundaki normlarının ne olduğunu bilmek isterdim
    <Ömer> sie
    <Merve> Gitmesine giderim de, bu senin sorunlarına çözüm olur mu orası muamma.
    <Ömer> byyyyyyyyyyy
    <Merve> Güle güle.
    <Ömer> senle anlasamıyacaz
    <Merve> benim hakkımda henüz çok az şey biliyorsun
    <Ömer> küfür edecem artık
    <Merve> kabalığın da ötesinde bir şey bu, hakemlerle kapışırım heralde küfür yeme hususunda :)
    <Ömer> cinsellik hakkında düşüncelerin neler
    <Merve> cinselliğe dair ne gibi somut bilgilerin var?
    <Ömer> ben sana sordum
    <Merve> çok iddialı ifadeler kullanıyorsun
    <Ömer> evet
    <Merve> demek öyle
    <Ömer> defol kızım
    <Merve> kızın oldum demek birden.
    <Ömer> kızım olmayı bile hak etmiyorsun
    <Merve> kızın oldum demek birden.
    <Ömer> defol
    <Merve> nezakete davet etmekten bıkmam ben
    <Ömer> ben senden bıktım ama
    <Merve> pekala Ömer, ne yapmamı bekliyorsun?
    <Ömer> yanıma gelmeni
    <Merve> seni anlamakta güçlük çekiyorum.
    <Ömer> iyi ozamn kapa
    <Merve> efendim?
    <Ömer> kapa çeneni
    <Merve> Susmak için burada olduğumuzu sanmıyorum.
    <Ömer> neyse by
    <Merve> Sen bilirsin.
    <Ömer> byyy
    <Merve> Güle güle.
#16.07.2009 22:02 0 0 0
#08.03.2009 12:59 0 0 0