erkancan

erkancan

Üye
01.05.2006
Onbaşı
564
Hakkında

#07.04.2013 23:57 0 0 0
#19.11.2011 18:23 0 0 0
#25.07.2008 19:16 0 0 0
  • örnek var mı acaba nasıl bu mod aramayı mı arrttırıo
#25.07.2008 18:33 0 0 0
#25.07.2008 18:31 0 0 0
#25.07.2008 18:30 0 0 0
#25.07.2008 18:29 0 0 0
#25.07.2008 18:22 0 0 0
#25.07.2008 17:58 0 0 0
#25.07.2008 17:58 0 0 0
#25.07.2008 17:54 0 0 0
  • Windows Live Messenger 2009

    noimage

    noimage

    Windows Live Messenger 2009
    Size: 16.7 MB

    What distinguishes this version? This edition contains a new and formidable of the new additions and significant improvements, including:

    - Animated Display Pictures Messenger now supports animated GIF to put it as personal.
    - Link in Personal Status Message personal message that appears next to your name can link a particular location.
    - Voices dedicated friend (now possible to selected votes each particular friend Wilkenk discrimination of any of your friends sent you a letter away from the computer).
    - Signed join Signature sounds chose Beck hears the voice of special friends at the intervention Sign-in
    SPAM Reporting-reporting of any advertising messages disturbing.
    - Many other repairs to make the process of entering Signing-in Web faster, and reduce the suspended load .. This version might solve the problem of the inability to enter Signing-in facing the other.
    - Access Sign-in from more than one place more than one computer (4 computers max)

    Download / İndir

    http://rapidshare.com/files/131841434/Windows_Live_Messenger_2009_akademi.yiz.biz.rar.html

    şifre: http://akademi.yiz.biz
#23.07.2008 15:39 0 0 0
  • Konu: Klarnet
    teşekkürler paylaşımın için
#16.07.2008 16:39 0 0 0
  • Konu: Tanbur
    teşekkürler güzel paylaşım
#16.07.2008 16:36 0 0 0
  • Konu: Klarnet
    teşekkürler güzel paylaşımdı
#16.07.2008 16:32 0 0 0
#16.07.2008 16:29 0 0 0
  • bu ismi ermeniler kullanıo ve dünyaya bizim halk çalgımız olan meyden daha iyi tanıtıyolar ne diyelim darısı sahip çıkanlarımıza
#16.07.2008 16:27 0 0 0
  • Konu: Balaban
    teşekkürler mey in asyadaki kardeşi
#16.07.2008 16:26 0 0 0