@ersoy@

@ersoy@

Üye
22.07.2004
Uzman Çavuş
6.100
Hakkında

  • Temel kalp hastasiymis, karisi loto da altiyi bulunca sevinmis, sevinmis ama temele nasil söyleyecek bilmiyormus, hasta ya. Kadin hemen kahveye temelin arkadaslarina kosmus müjdeyi vermis ama onlarda nasil söyleyeceklerini bilmiyorlarmis. Aralarindan biri demiski " biz en iyis temelini doktoruna gidelim ne varsa onda var" ve hemen doktora kosmuslar, doktor siz hic merak etmeyin demis ben o isi halederim. Neyse bir kac gün sonra temel doktora gider, muhayneden sonra doktor temele sorar " temel oglum, sana loto da altili ciksa ne yaparsin?" temel cevap verir "doktor bey, yarusunu sa verirum" doktor kalpten gitmis.
#30.07.2004 13:57 0 0 0
  • Liebst Du die Schönheit, so liebe nicht mich
    denn tausend andere, sind schöner als ich.

    Liebst du das Geld, so liebe nicht mich
    denn tausend andere, sind reicher als ich.

    Liebst du die liebe, so liebe nur mich
    denn keiner von den tausend anderen, LIEBT Dich so wie ICH
#29.07.2004 21:27 1 0 0
  • Temel ile dursun Istanbulda is ararken, itfayenin önünden geciyorlarmis. O anda sirenler ötmeye baslamis ve nekadar itfayeci varsa disariya arabalara kosmuslar. Yanlislikla temel ile dursunuda arabalara sürmüsler. Neymis efendim: Somaliyada yangin cikmis, Türkiyede söndürmelere katiliyormus. Somaliyada itfaiye komutani görev dagitmis ve temel ile dursunu bir binanin icindeki zencileri kurtarmak düsmüs. Dursun binaya girmis ve temele yukaridan bagirmis "temel ben adamlari atayrum sen asagidan yakala" temel hadü diye cevap vermis. Ilk zenci
    düserken temel sag tarafa cekilmis, zenci yere gömülmüs, ikinci posta geleriken temel sola cekilmis ve böylelikle sag sol bir zenci tümsegi olmus. Dursun bir ara assagi bakinca sasirtmis ve sormus " ula temel niye yakalamaysun" temel cevap vermis "ula bunlar yanmis kömürlenmis peyzlarini at.
#29.07.2004 20:59 0 0 0
  • Aldim elime satiri, kesecem kirk katiri, pastirmamin icine, olacaksin baharati.

    YAZAR: ERSOY

    Ahd ettim gelecem, gelip seni görecem, sözünü tutmazsan, bir güzel dövecem.

    YAZAR: ERSOY

    Sana sevgim sonsuz, ickileri ic ic kudur, bana inanmiyorsan, iki kadeh daha doldur.

    YAZAR: ERSOY

    Cep düsmez elimden, gözlük gibi gözümden, heyecanla beklerim, iki satir gülümden.

    YAZAR: ERSOY

    Elinde 1000 cicek, gelecek gelmeyecek, ulan esek-oglu-esek, cicek nerden bilecek.

    YAZAR: ANONÜM

    Bizim köyün kizlari, sürmelidir gözleri, gözlerine bakarken, kacirdim öküzleri.
    YAZAR: ANONÜM

    Bu dagi asam dedim, asam dolasam dedim, bir hayirsiz yar icin, herkeze Pasam dedim.

    YAZAR: ANONÜM
#28.07.2004 23:23 0 0 0
  • Konu: Vasiyetim
    YANLIZLIK


    Bir sigara yaktim ikimize,
    Dumaniyla birlikte seni çektim içime,
    Son nefeste haykirdim adini,
    Seni bulamadim. Ellerim ellerini aradi,
    Gözlerim gözlerine hasret.
    Ayni havayi soludugumuz yerlerde dolastim,
    izine rastlayamadim.
    simdi sana son kez yalvariyorum gel,
    Hani birakmistin ya beni bir ayaz gecesinde,
    Ben hala o gecedeyim gel,
    Açligimla,sevdamla seni bekliyorum gel.
    Dayanmiyor bu yürek, ölümü ve seni özledim,
    Ne olur geç olmadan gel.
    Yorgun aksamlarda adini kazidim duvarlara,
    Gülüsünü özledim,gülüsünü.
    Etrafa nese saçan gülüsünü,
    Beni parçalayan gidisini özledim.
    Simdi ölüm dösegindeyim,
    Vasiyetimi yaziyorum,
    Üstüme örttükleri yirtik çeketi yagmurlara,
    Cebimdeki son sigarayi asiklara,
    Kalbimden süzülen gözyaslarinida sana birakiyorum,
    Elvada sevgilim elveda
#28.07.2004 23:19 0 0 0
  • Ali izine gitmis, bir tepede, bir gurup horon tepen görmüs, ama sasirtmis, bu gurup aralarindan bazilarini tutup tepeden asagi atmislar. Ali yi gören guruptan biri, onuda buyur etmis. Ali yok istemem demis, neden diye sorulunca: yahu bu ne bicim horon, adamlari tepeden atiyorsunuz diye cevap vermis Ali. Gurup sormus Ali ye adin ne?" Ali" , ozaman korkma gel biz Temel atiyoruz demisler.
#28.07.2004 21:29 0 0 0
#28.07.2004 20:56 0 0 0
  • Arkadaslar,

    bende herkez gibi sevdim ama sevilmedim, sevildigimi sandim. Bir insan cikti karsima beni sevdi, oldugum gibi sevdi. Bu defa sevdim sandim ama onun yüzünden aldandim ve aldattim.




    Beni Affet!

    Seni gördüm sevdigimi sandim, meyer o gün caresizlikten aldandim
    onu sevdigim halde, senin sevgine katlandim
    ne olur beni affet, onun yüzünden seni aldattim.

    Sana sevgim sonsuz kalacaktir, yanliz kardes gibi olacaktir
    bana ne desen haktir, bu satirlarima kizma canim
    ne olur beni affet, onun yüzünden seni aldattim.

    YAZAR: ERSOY
#28.07.2004 20:30 0 0 0