exel@ns-MS-

exel@ns-MS-

Üye
08.05.2006
Çavuş
1.500
Hakkında

  • Konu: Hz. Muhammed
    Emeğine sağlık Allah Razı olsun çok merak ettim izlemeden bi teşekkür edyim Alemlerin efendisiyle ilgili herşey başımızın tacı
#21.06.2006 18:51 0 0 0
#21.06.2006 10:48 0 0 0
#21.06.2006 10:42 0 0 0
#21.06.2006 10:40 0 0 0
#21.06.2006 10:38 0 0 0
#21.06.2006 10:34 0 0 0
#21.06.2006 10:29 0 0 0
#21.06.2006 10:18 0 0 0
  • Konu: İş
    Harikasın ya
#21.06.2006 10:15 0 0 0
#21.06.2006 10:12 0 0 0
  • Allah Razı olsun
    Gerçekten Çok önemli bişey yaptın
    Çünkü Bazı toplumlarda ve Askeri kurumlarımızda Atatürk bir ilah ve din düşmanı gibi addeilmişken atamın islama ve Resullah ile ilgili düşüncelerini bazı insanlara bildirerek iyi bişey yaptın
    Allah hayrını Kabul Etsin
    Dua ile
#20.06.2006 18:14 0 0 0
  • Konu: SİİRT
    Arkadaşım eline sağlık gerçekten siirt adına teşekkür ediyorum eline sağlık harcadığın emek ve zaman için.Bizim memleket,Bizim Memleket,Ah canım Cananım Bizim memleket
    Siirt insanı çok sıcak kanldır,Siirtin yerlisi vatanseverdir.Çalışkandır,Sadıktır,İnançlıdır,Sanatçıdır
    Siirt evliyalar diyarıdır
    bigün yolunuz düşerde gelirseniz burada ruhani alemde önemli değeri olan önemli insanlarla tanışabilirsiniz
    Onlardan faydalanabilirsiniz
    Gelirseniz benimle iletişim kurmanız yeterli olacak
    Siirtin önemli bilinen alim ve evliyalarından
    *Üveys El karani
    *Fakirullah Hazretleri
    *Şeyh El hazin Hazretleri K.S (zamanının Gavsu(Gavs-yüzyılın evliya ve alimleri arasınde en büyüğü)olduğu söylenir.
    *Şeyh muhammet Kazım K.S
    ve şuan Şeyh Muhammey Kazımın hilafetini sürdüren oğlu
    *Şeyh Muineddin Hazretleri islam ilim yolunda büüyük çabalar içindedir.



    "BİZİM YANIMIZA GELEN HİÇ KİMSE GELDİĞİ GİBİ AYRILMAMIŞTIR"
    Şeyh Muhammed Kazım KS
#20.06.2006 17:26 0 0 0
  • benimde marak ettiğim sorun bu gerşekten avi mpg dosyalarını görüntü kalitesini düşürmeden mpeg'e yani vcd'de rahat ve aynı kaitede izlenecek formata getirmenin yolu yokmu öyle bi program varsa paylaşırsanız sevinirim
#13.06.2006 22:26 0 0 0
#27.05.2006 16:11 0 0 0
#27.05.2006 00:05 0 0 0
#26.05.2006 23:46 0 0 0
  • Konu: Ask the Dust
    eğer başarabilirseö ilk filmim olacak teşekkür ederim
#26.05.2006 23:38 0 0 0