Slm ustalar bende söyle bi problem var cözemedim üyelere toplu e-mail atamiyorum daha önce böyle bi sorun cikmadi serverden arastirdim oradan kapali degil,yarim kalan e-mailleri sildim yine degismedi su anda üyelere hic bir sekilde e-mail atamiyorum.Yeni üye olununca bana direkt forumdan e-mail geliyor yeni üye olundu diye.Simdiden tskl er Levis 501 ustama ve Mardinli kardesime ilgilenirseniz sevinirim