Firtinayiz

Firtinayiz

Üye
29.01.2008
Acemi Er
18
Hakkında

  • Slm ustalar bende söyle bi problem var cözemedim üyelere toplu e-mail atamiyorum daha önce böyle bi sorun cikmadi serverden arastirdim oradan kapali degil,yarim kalan e-mailleri sildim yine degismedi su anda üyelere hic bir sekilde e-mail atamiyorum.Yeni üye olununca bana direkt forumdan e-mail geliyor yeni üye olundu diye.Simdiden tskl er Levis 501 ustama ve Mardinli kardesime ilgilenirseniz sevinirim
#22.03.2008 12:06 0 0 0
#22.03.2008 08:55 0 0 0
  • slm admin sifremi unuttum nasil geri alabilirim ftp den girdim admin opsiyonu bulamadaim acil yardim ederseniz cok sevinirim simdiden tsk ederim sagolun ...
#10.02.2008 10:34 0 0 0
#29.01.2008 20:25 0 0 0