7yıl önce geçirdiim kazasonra omurilik felci oldum tekerlekli sandalyede hayata allahın izniyle devam ediyorum.oğlum yaybo 5yaşında o bir doberman pinchers aynen tarifinde olduugibi hatda dahaha fazlası var bodrum t.reisde yaşıyoruz o ve ben bir engellinin nasıl yaşadıını ondan iyikimse bilemez sandaslyemden düştümde kalkmam için gerekeni yapıyor yorulduum zaman sandalyemi çekiyor o anlatılmaz görmelisiniz