- Ana Sayfa
- Mesajlar
kelebek güzeli
Üye
-
bu kadar cık mı hani cavaplar
-
bugün herkes nasıl bakalım
-
bu okulu görmüştüm bi keresinde
-
sanki bi yerde duymuş gibiyim
-
valla benim ki güzel bi manken çıktı
-
üstteki üyeye hoşuna gitmeyecek bişeyler söyle ama çok da kötü olmasın arkadaşlar.
-
o da bişey ama kötü olmasaydı ii olurdu